zondag 26 september 2010

Geldkaart


Veel mensen die wij kennen, willen geld voor hun verjaardag. Ik vind dat nooit zo leuk om te geven, maar toch hou ik van die mensen. Ik weet namelijk nooit welke cadeau's ik mensen moet geven (als ze geen verlanglijstje hebben en dat is dus meestal het geval). Van geld kan ik toch nog iets leuks maken met mijn hobby. Nu heb ik deze geldkaart gemaakt. Het is een dubbele kaart. Van de voorkant heb ik een pocket gemaakt. Hierin heb ik een enkele kaart geschoven. Op die enkele kaart heb ik een mapje geplakt waar je geld in kan doen. Voor deze kaart heb ik papier van Basic Grey gebruikt (Sugar Rush). Een stukje papier heb ik bewerkt met een randpons van Martha Stewart (aan de binnenkant van de kaart zit ook nog zo'n strook). Het afdrukje is een Snoesje. Die heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het vlindertje is gemaakt met de cuttlebug en stansen van Joy.

Vandaag naar de rommelmarkt in Sprang-Capelle geweest. Ben niet zo'n rommelmarkt-shopper, dat blijkt wel weer. Sta te lang te kijken en dan wordt alles voor mijn neus weggekaapt. Gelukkig in de winkel wel goed geslaagd (vooral veel papier). Kan dan toch echt bijna aan mijn kerstkaarten gaan beginnen. Zo, ga nu nog even frobelen. Mijn vriend heeft een nieuw computerspel gekocht. Nu heb ik alle tijd om te scrappen.

Groetjes Sanne

1 opmerking:

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!