woensdag 22 september 2010

Grappig doosje


Mijn vriendinnetje is volgende week jarig. Dan is het natuurlijk leuk om een kleinigheidje mee te nemen naar het feestje. Ik heb een leuk doosje gemaakt voor dit cadeautje. Het idee stond in de nieuwe HobbyHandig. Eenvoudig te maken, want het patroon staat in het blad. Ik heb voor dit doosje lichtroze cardstock gebruikt (een vel past net). Daarop heb ik designpapier geplakt van de serie Lemonade (Basic Grey). Het stempeltje is van Penny Black (zo leuk!) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb het afdrukje nog gemat op lichtroze cardstock. De hoekjes van het doosje en van het designpapier heb ik rond gemaakt met een hoekpons. Bovenin heb ik gaatjes gemaakt met de crop-a-dile. Ook heb ik eyelets bevestigd. Dan kunnen er nog leuke lintjes door en dan kan het doosje dicht. Ik zeg natuurlijk niet wat er in het doosje zit, want mijn vriendin leest mijn blog ook.

Groetjes Sanne

3 opmerkingen:

  1. Zag dat je net een blog was begonnen en dan is het altijd leuk weer een volger te hebben,toch?
    Dus bij deze ik ben volger geworden.(let niet op de foto die is afschuwelijk,maar krijg hem niet veranderd.op mijn blog staat een recente)
    Ben via anne/merit bij je terecht gekomen.
    Altijd leuk dingen te ontdekken via een omweg.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog, ik word gelijk volger van je.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sanne,

    We kijken elke dag met plezier op je leuk blog, en wat maak je toch mooie dingen. Ik heb mijn verjaardagskaartje ontvangen wat is hij ontzettend leuk!! Ben er helemaal blij mee en willen hem van de week een keertje na gaan maken, want we wisten nooit hoe dat moest maar nu hebben we een prachtig voorbeeld! Heel erg bedankt voor de kaart.

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!