zondag 19 september 2010

Lievelingsstempel


Ik heb maar weer eens een kaart gemaakt met mijn lievelingsstempel. Een Gorjuss Girl van Sugar Nellie. Gisteren heb ik al een stoere kaart met dit afdrukje op mijn blog gezet. Nu plaats ik een lief kaartje. Dat komt door dit schattige papier van Green at Heart (Basic Grey). Ik heb het afdrukje weer ingekleurd met de Derwent-potloden. Het labeltje heb ik gewoon van een stukje roze cardstock gemaakt. Ik heb er een roze eyelet aan vast gemaakt met de crop-a-dile. Verder heb ik er een roze lintje aan gestrikt. De bloem is gemaakt met creatables van Marianne Design en de cuttlebug. Ook hier heb ik een roze eyelet met de crop-a-dile aan bevestigd. In de linker bovenhoek heb ik nog wat groene steentjes geplakt.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!