donderdag 16 september 2010

SOL voor collega


Mijn duo-collega (wij staan voor dezelfde klas) zit al 40 jaar in het onderwijs! Dan heb ik nog 37 jaartjes te gaan... Ik wil mijn collega graag verrassen met een kaartje. Helaas kon ik dinsdag niet meedoen aan de SOL. Ik heb de SOL uiteindelijk woensdag alsnog gemaakt. Het was dit keer een heel eenvoudig, maar leuk kaartje. Voor dit kaartje heb ik als basis lichtroze cardstock gebruikt. Hierop heb ik een stuk lichtgroene cardstock gebruikt. Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Sugar Rush (Basic Grey). Het stempeltje is van Magnolia (Raising the Ceiling Collection) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. De bloem heb ik gemaakt met creatables van Marianne Design. Nog twee steentjes opgeplakt en klaar!

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!