zondag 3 oktober 2010

Druk...


De afgelopen dagen heb ik het erg druk gehad. Weinig tijd gehad om scrapkaarten of andere projectjes te maken. Ik had voor gisteren een frobeldagje gepland, maar helaas kwam er iets tussen. Gelukkig had ik tegen de avond nog tijd om dit kaartje te maken. Ik ben begonnen met een basis van oranje cardstock. Daar heb ik zeeblauwe cardstock op geplakt. Het designpapier is van Bo Bunny, de lijn heet Olivia (ik vind dit erg leuk papier). Het afdrukje is van Magnolia en komt uit de Fairytale and Princess collectie. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden (ik heb nog geen ander materiaal om in te kleuren). De bloemetjes heb ik gemaakt met ponsen van Nellie Snellen en dat geldt ook voor de takjes. De hartjes van de bloemen zijn oranje plakbloemetjes. Verder nog wat oranje strassteentjes om het af te maken. Heb niet vel geks met deze kaart gedaan, want ik vond hem zo helemaal leuk. Vandaag weer geen frobeldagje gepland. We gaan lekker shoppen. Woensdag ga ik er weer lekker voor zitten. Fijne zondag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Hi sanne,

    Lekker aan het winkelen geweest vandaag?
    Hier is niets meer van freubelen terecht gekomen,jammer hoor vaak zo als je denkt wat te gaan doen komt er niets van.
    Je kaart is weer een plaatje heel leuke kleuren combinatie ook.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is weer leuk hoor, Sanne.
    En de stempels van Magnolia blijven leuk.
    Ik ben nog in de Halloween-sfeer, je ziet de resultaten komende week.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!