vrijdag 29 oktober 2010

Eenvoudig kaartje 1


Dit is ook zo'n eenvoudig kaartje, maar ik vind hem wel heel erg mooi. Het kaartje is, net als het andere kaartje, gemaakt van zalmroze en paarse cardstock. Het designpapier komt van hetzelfde blokje (Cosmo Cricket's Pixie Licious). Bij dit kaartje heb ik alleen wat andere designpapiertjes van het blokje gebruikt. Hier heb ik de groentinten weggelaten en heb ik alleen paars en oranje gebruikt. Het afdrukje is van Hanglar en Stanglar (dankjewel Mariken) en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. De blauwe accenten in het afdrukje heb ik met Paper Glaze bewerkt. Dit zie je op de foto bijna niet. De bloemetjes zijn gemaakt met een mal van Crealies. Ik heb de bloemen uitgesneden met de cuttlebug. In de bloemetjes heb ik nog wat paarse steentjes geplakt om de kaart af te werken. Zat te denken wat ik nog meer op de kaart kon plakken, maar bedacht me dat ik de kaart zo leuk genoeg vind. Het is een algemene kaart, dus je kunt er alle kanten mee op.

4 opmerkingen:

  1. Het is een leuk kaartje geworden en heeft inderdaad niet veel versiering nodig. Is prima zo!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel knap, Sanne. Ik hou van je kleurcombinatie.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, helemaal top die kleurencombi!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!