woensdag 6 oktober 2010

SOL herfstkaart


Gisteren was er weer een SOL. Daar heb ik weer aan meegedaan. De sketch van de kaart was ditmaal eenvoudig, maar door de extraatjes is de kaart wel erg leuk geworden. Had voor de SOL designpapier klaargelegd van Bo Bunny (Olivia). Had ook al een afdrukje gemat. Het afdrukje is van Magnolia en komt uit de So Spooky collectie. Heb een breed en een smal lintje in de kaart verwerkt. Ik vond de kaart na de SOL nog wat kaal en ik had thuis een zakje herfstblaadjes liggen. De kleur van de blaadjes past erg goed bij het papier en lint, dus heb ik een strook blaadjes op de kaart geplakt om de kaart af te maken. Vond de blaadjes zo leuk bij het afdrukje passen. Verder heb ik nog wat strasseteentjes op het oranje designpapier geplakt, zodat deze wat breekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!