donderdag 4 november 2010

Nog meer Kerst



Nog even een berichtje tussen de drukte door. Ik wilde nog even deze twee Kerstkaartjes showen. Het zijn weer dezelfde kaartjes, alleen in verschillende kleuren. De ene rood en de andere groen. De basiskaart van cardstock heb ik schuin afgesneden. Hierop heb ik een afdrukje van Eline Pellinkhof geplakt. Hij is gemat op cardstock en ingekleurd met Derwent-potloden. Het designpapier op voor- en binnenkant is van Basic Grey (Jovial). Het tekststempeltje is van Aud Design en is uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Dat geldt ook voor de cirkel waarop het tekstafdrukje is geplakt. Dit weekend zal het rustig zijn op mijn blog. Ik ga een weekendje met vriendinnen naar de Belgische kust om uit te waaien. Na het weekend kan ik hopelijk mijn eerste opdracht voor Een Hoop Inspiratie showen. De foto's zijn al klaar, maar ik wacht tot ik mijn foto's bekend mag maken. Ook kan ik na het weekend nog een serie Kerstkaarten laten zien. Ze zijn nog niet helemaal af, omdat ik op de post wacht (ik heb bedeltjes besteld). Volgende week 's avonds erg druk op school (de Sint komt er weer aan en de rapporten ook...). Hopelijk heb ik woensdag vrij om nog wat te frobelen, anders wordt het hier wel heel erg rustig. En dan wordt het toch Kerstkaarten kopen, ben ik bang...

6 opmerkingen:

  1. Twee plaatjes van kaartjes Sanne!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes van kerstkaartjes,die van hiervoor zijn ook heel leuk. En wat leuk dat je gastdesinger mag zijn we hopen je leuke werkjes te kunnen bewonderen...

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaarten Sanne!
    Fijne zondag.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaartjes Sanne!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,

    zo'n mooie kerstkaartjes, hopelijk heb je een leuke tijd gehad aan onze kust. Als het weer niet mee zit, kan je daar altijd terecht voor een lekker hap he ;-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaarten Sanne,lief die stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!