maandag 29 november 2010

Theelichtjes-kaart


Is het bij jullie ook zo wit? Die winterse kaartjes van afgelopen dagen passen goed bij het weer, maar nu even iets anders. Vorige week hadden we weer een gezellig scrapavondje met de 'scrapmutsen' (ja, zo noemen die mannen van ons ons al...). We hebben dit leuke theelichtjeskaartke gemaakt. Er zit een laatje in de kaart waar 4 theelichtjes in passen. Het idee hadden we naar aanleiding van de SOL van 2 weken geleden op de clubsite van Tiets. Ik heb dit kaartje gemaakt met blauwe en oranje/bruine cardstock. Het papier is van Basic Grey (Pyrus). Het laatje heb ik vastgemaakt met een oranje lintje. Dit lintje komt ook terug in het labeltje. Hier heb ik het lintje door een eyelet gehaald. Deze heb ik in het labeltje bevestigd met de crop-a-dile. De bloemetjes zijn van crealies. Ik heb de mal met papier door de cuttlebug gehaald. In het midden van de lintjes zitten steentjes. Ik vind het een erg leuk projectje geworden en ik ga zeker vaker van deze theelichtjes-kaartjes maken. Het is zo leuk om cadeau te doen. Net iets aparter dan een gewone kaart. Als je dit kaartje ook wilt maken, moet je even in de gaten houden dat de beschrijving van de SOL niet helemaal klopt. Enkele maten zijn verkeerd, waardoor het kaartje niet uitkomt. Nou, woensdag plaats ik weer een kaartje. Het is dan een bijzondere datum. Wil je weten waarom, kijk dan woensdag even op mijn blog!

6 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje ! dat labeltje is tof !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schattig,Sanne
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,

    Prima, dat je dit projectje afgewerkt hebt met de Crealies bloemetjes. En wat een zonnige foto is het geworden!
    Ben benieuwd wat we woensdag te zien krijgen. Je maakt ons wel nieuwsgierig!

    grtz.Colien
    http://scrapspulvancolien.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een supervrolijk en fleurig kaartje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt Sanne,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!