maandag 17 januari 2011

Bloghop


Je kan voortaan bloghoppen! Een bloghop is een lijst die op jouw blog komt te staan. In deze lijst staan alle bloggers die deelnemen aan de bloghop. Zo kun je in één oogopslag elkaars blogs zien en met één muisklik elkaars blogs bezoeken. Handig toch? Wil je ook deelnemen aan de bloghop? Klik op mijn blog (of op het blog van een andere bloghop-deelneemster) op 'click here to enter'. Vul de gegevens in. Als je dit gedaan hebt, klik je op 'get the code here'. De code kun je kopieren en deze plak je dan in een nieuw bericht op je eigen blog (bij HTML-code). Het is erg leuk, omdat allelei bloggers op deze manier bij elkaar komen. Ook bloggers die jou niet volgen. Dus doe allemaal mee!

1 opmerking:

  1. Hey Sanne,

    Lijkt me leuk, hoop dat ik het goed heb gedaan maar ik begrijp nog niet precies hoe het werkt??
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!