zaterdag 22 januari 2011

Heel erg bedankt oma!


Dit kaartje heb ik voor mijn lieve oma gemaakt. Gisteren was ik bij papa en mama en toen kreeg ik van hun een zakje. Kijk eens wat daar in zat...


Deze bloemetjes heeft mijn oma de afgelopen week allemaal voor mij gehaakt. Ik heb nu al zin om ze op mijn kaartjes te gebruiken. Om oma te bedanken, stuur ik het kaartje naar haar op. Het kaartje is gemaakt met roze cardstock en een papierblok van Tilda. Het designpapier is bewerkt met billendoekjes en de distresser. Het afdrukje is van Hanglar en Stanglar. Hij is ingekleurd met Derwent-potloden. Het meisje heeft een label vast. Hierop heb ik 'heel erg bedankt' gestempeld. De tekststempel is van Marianne Design (Eline's Vintage). Hij past precies op het label. Het afdrukje is gemat op roze cardstock. De bloemen zijn gemaakt met mallen van Marianne Design. In de hartjes van de bloemen heb ik steentjes geplakt. Deze komen ook elders terug op de kaart. Het is weer een eenvoudig kaartje geworden, maar dat is in deze drukke tijd niet erg. Ik ga nu even naar het voetballen kijken. Vriendjelief kan eindelijk weer onder de lat staan. Het water van de Maas is flink gezakt, waardoor er weer gevoetbald kan worden. Er werd de afgelopen week alleen maar geroeid... Morgen gaan de knutselspulletjes weer uit de kast en ga ik verder met mijn lijstje afvinken. Zo te zien moet ik nog veel mannenkaarten maken...

13 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je oma die bloemtjes voor je gehaakt heeft! Ze zijn super en kan me voorstellen dat je zin hebt om ze te gaan gebruiken! Je kaartje is erg mooi geworden! Veel plezier bij het voetballen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Wat een lieve kaart voor een lieve oma! De bloemen die ze heeft gehaakt zien er super uit en zullen het goed doen op je kaarten!
    Veel kijkplezier op het voetbalveld!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne

    Wat een lief kaartje heb je voor je oma gemaakt zeg! Daar zal ze echt blij mee zijn!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die oma van jou...die kan goed haken!
    En je kaartje is prachtig, kleindochter heeft het creatieve van geen vreemde.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een super oma!! De kaart is prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat heb jij een lieve oma zegt...die je zo helpt aan bloemetjes! Kan me voorstellen dat je popelt om ze te gebruiken...
    Je kaartje voor oma is schitterend!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje voor je oma en wat lief dat ze al die bloemen heeft gehaakt. mooi hoor!.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, maar dat verdient je oma!
    Lief stempeltje, past mooi bij deze kaart.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een heel lief kaartrje gemaakt voor een hele lieve oma, leuk hoor al die gehaakte bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt wel lief !!! leuk gemaakt van uw oma, misschien een gat in de markt, een blogwinkel of zo ?
    Leuke kaart!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart voor je oma zeg. Leuk zeg de gehaakte bloemetjes!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi kaartje heb je voor je oma gemaakt, erg schattig! De bloemetjes die je oma voor jou heeft gemaakt zijn ook erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie gehaakte bloemetjes. Staan vast mooi op je kaarten.
    Mooie kaart voor je oma.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!