zondag 16 januari 2011

Pretty bows


Goedemorgen allemaal! Het is weer tijd voor een challenge bij Anyone For Anya. Afgelopen week waren er ontzettend veel inzendingen. Onze grote dank daarvoor! Hopelijk spreekt de challenge van deze week ook weer iedereen aan. Het thema van deze week is: pretty bows. Dus haal uit die kast die linten en strikken maar! Ik heb lekker grote roze strikken gemaakt. Die pasten wel bij het papier van Kars (Country Rose). Ik heb de sketch lekker simpel gehouden. Onder de strook heb ik een stuk cardstock geplakt die bewerkt is met een randpons van Martha Stewart. Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb deze Cupcake Anya ingekleurd met Derwent-potloden. De strikjes van Anya zijn bewerkt met Paper Glaze en glitters. Met de slice heb de tekst 'a girl' uitgesneden. Ik heb de letters ook bewerkt met Paper Glaze en glitters. De vlinders heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart. Het kaartje kan meteen vandaag de deur uit. Ik hoorde van de week dat een oud-collega van mij een baby heeft gekregen. En je gelooft het niet: het is een meisje! Fjjwww, komt dat even goed uit. Nou, ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de challenge. Er is weer een leuke prijs te winnen: je mag 15 dollar uitgeven in de webshop van Simon Says Stamp. Altijd leuk toch? Ik wens jullie allemaal een leuke zondag toe. Ik ga vandaag de kaartjes afmaken waar ik gisteravond aan begonnen ben bij een vriendin. Eerst even een prikpen en naald en draad zoeken, want ik ga naaien!

10 opmerkingen:

  1. Hey Sanne,
    't Is een erg leuk kaartje, lekker zoet en mooi met die lintjes! De combi 'Paper Glaze + glitters' doet het ook goed, zeg!

    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt roze geworden:) Ik vind hem super!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart! Lekker rose en prachtig met de grote strikken.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die roze linten erop...so sweet:-)
    Ik vind het stempelafdrukje ook errug lief!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit zo'n lief en schattig kaartje! Héél meisjesachtig :) Hele leuke strikjes.
    Ik zal ook proberen mee te doen als ik tijd vind.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker "roze" kaartje is dit, echt een liefie. Leuk die grote roze strikken.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij (eh...zij) is roze maar heel erg leuk! Gaaf ook die grote strikken! Ik vind de stempels van The Greeting Farm altijd geweldig! Deze is ook erg leuk! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je gemaakt. Leuk met die grote strikken.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is heel leuk. Lekker roze
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In het echt is ie mooi, maar zo ook!!!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!