donderdag 3 februari 2011

Afscheid - veel succes


Volgende week nemen we op school afscheid van onze huidige schoolleider. Erg jammer, want ik heb veel aan haar te danken. In het voorjaar heb ik me kapot gesolliciteerd. Ik wilde graag bij Yuri gaan wonen, maar moest daardoor mijn baan in Limburg opgeven en een baan in Brabant gaan zoeken. Na heel veel brieven (die ik dagelijks bij 30 graden zat te typen), kreeg ik een telefoontje van een schoolleider. Of ik zin had om op sollicitatiegesprek te komen. Natuurlijk had ik daar wel oren naar en dus reed ik, na één van mijn laatste werkdagen in Limburg bij 30 graden, in mijn autootje zonder airco, naar Brabant. Het gesprek verliep goed en ik werd aangenomen op die school. Wat fijn! Nu gaat die schoolleider naar een andere school en komt er een nieuwe schoolleider naar onze school. Ik wil onze 'oude' schoolleider toch even bedanken voor de kans die ik van haar gekregen heb. En natuurlijk wil ik haar veel succes wensen met haar nieuwe baan. Vandaar dit kaartje. Het kaartje is gemaakt naar aanleiding van een sketch van Dutch Card Lovers. Het kaartje is gemaakt met lichtroze cardstock en designpapier van My Mind's Eye (Fine and Dandy). Het is zulk lief papier, waarmee je de roze of blauwe kant op kunt gaan. Nu heb ik er een combinatie van gemaakt. Ook leuk. Het papier is bewerkt met de distresser. Het afdrukje is er eentje van Lily of the Valley. Ik vind dit zulke schattige afdrukjes! Ik zie ze regelmatig op jullie blogs verschijnen en ben er helemaal weg van! Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op designpapier. Het tekstje heb ik gemaakt op de computer en uitgeprint op designpapier. Ik heb er een ovaal van geknipt en gemat op cardstock. Met de crop-a-dile heb ik er twee eyelets aan bevestigd. Twee stukjes lint houden het tekstje op zijn plek. Ik heb nog wat glimmende steentjes in de hoeken geplakt als afwerking.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Hele lieve kaart en wat een leuk papier heb je gebruikt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje met een erg goed doel.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje zal zeker gewaardeerd worden door de schoollleidster. Wat een lief stempeltje en heel toepasselijk met het boekentasje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje zeg, daar zal ze wel heel blij mee zijn !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een schatje!! Zelf ben ik (als juf) al heel lang op zoek, naar een afbeelding met schooltasje. Ik ga snel kijken of ik hem kan aanschaffen. Maar je kaart is geweldig! Heel mooi ingekleurd en de Layout uit de kunst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt, daar zal ze vast erg blij mee zijn! Super lief afdrukje is het...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje en een heel lief afdrukje erbij, compleet geheel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje zeg heel erg bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel lief en mooi kaartje! Succes met de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart en dan zo'n geweldig afdrukje ook heel leuk om aan kindjes te sturen die voor het eerst naar school gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er zijn nu eenmaal mensen die komen en gaan in je leven... het heeft allemaal zo z'n reden denk ik dan. Niet altijd even leuk, natuurlijk. Bedankt voor je kleur en je deelname aan het kleurenkaarteam, de inschrijvingen stromen binnen ! leuk !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sanne,
    Dit is weer een toppertje, schattig kaartje!
    En we moeten zeker eens snel afspreken, het is te lang geleden!!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super lief kaartje. Het stempeltje is geweldig. Wat een leuke kaartjesmaak je toch. Kijk altijd met veel plezier op je blog.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Sanne, prachtig papier en wat een leuk stempeltje!
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en lief kaartje om iemand te bedanken! Dat gaat ze vast en zeker erg waarderen.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje. Ik vind LOTV helemaal geweldig. Heb net weer 3 nieuwe stempels gekocht in Engeland. Je zult ze binnenkort wel zien op mijn blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke en toepasselijke kaart voor je schoolleider. Mooi design ook. Reuzeleuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje mooi hoor

    bedankt voor het meedoen met dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende kaart en stempel die je gebruikt hebt. Ik denk dat dit gebaar van jou zeker gewaardeerd wordt.:))
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!