dinsdag 15 februari 2011

Een kleintje op komst


Hoera, onze familie wordt in 2011 uitgebreid! Mijn nicht is in verwachting van haar eerste kindje. Oma wordt in augustus al voor de derde keer overgrootmoeder. Om mijn nicht en haar (inmiddels) man te feliciteren, heb ik dit kaartje gestuurd. Het kaartje is inmiddels goed aangekomen en de complimenten zijn naar Brabant gekomen. Het is altijd fijn om te horen dat mijn kaartjes zo worden gewaardeerd! Het kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Lemonade). Ik kan geen genoeg krijgen van dit papier. Heb inmiddels weer nieuwe vellen ingeslagen. De papiertjes zijn bewerkt met billendoekjes en de distresser. Het afdrukje is er eentje van The Greeting Farm (van de New Parents, ik heb de papa even weggelaten). Het zwangere meisje is ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op roze cardstock. De tekst heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint op designpapier. De swirl is gemaakt met een mal van Sizzix. De vlinder is gemaakt met mallen van Joy. Ik heb op de vlinder wat roze half-parels geplakt. Over een maand of zeven gaat het volgende kaartje richting deze 'new parents'. Of dat een blauw of een roze kaartje gaat worden, weet ik nog niet. Jullie zullen het in augustus gaan zien!

17 opmerkingen:

  1. Lief kaartje heb je gemaakt voor je nicht en haar man, zijn ook leuk om te maken, in verwachting kaarten niet?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof kaartje !
    Je papier is echt prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje heb je voor je nicht gemaakt. Wat een enig stempeltje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en schattig kaartje voor je nicht! Het stempeltje is ook enig zeg.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg...gefeliciteerd! En je hebt er weer een hele mooi kaart van gemaakt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit papier blijft inderdaad leuk, en je hebt er ook weer iets schattigs van gemaakt wat is dit ook een leuk afdrukje!!

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is heel mooi gemaakt, daar zullen ze heel erg blij mee zijn.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo geweldig Sanne, wat een super lief kaartje en dat afdrukje, helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een heel lief kaartje zeg!! Is toch weer leuk als de familie wordt uitgebreid!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk he nieuw klein grut in de familie.Gefeliciteerd alvast.
    Erg leuke kaart weer geworden.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je nicht en haar man. Mooie kleurtjes!!
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel lief ! een dikke proficiat ! met deze kaart zal ze dat wel heel leuk vinden,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een leukerdje geworden. Je hebt er ook wel de gang in zeg! Maar geeft niet, ik kijk met veel plezier.
    groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje! Daar zal je nicht zeker blij mee zijn.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. he leuk zeg! ik heb dit lieve papiertje ook nog ergens liggen! ff opzoek dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje. Leuk papier ook.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!