donderdag 28 april 2011

Queens-day


Het is bijna Koninginnedag. Tijd voor een leuk kaartje. Ik had dit afdrukje van Magnolia al een tijdje liggen en vond het wel een toepasselijk moment om het te gaan gebruiken. Deze kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashioned Nursery). Het afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en uitgeknipt. Het kroontje van Tilda is bewerkt met Paper Glaze en glitters. Ik heb het afdrukje vervolgens op een cirkel geplakt met 3D-foam. De cirkels zijn uitgesneden met Nestabilities en de Cuttlebug. Ik heb een randje gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Het gerilde randje heb ik zelf gemaakt van een stukje wit lint. Het labeltje heb ik ooit gewonnen bij een challenge. Ik heb de randjes van het labeltje bewerkt met Distress-inkt. Het kroontje is uitgesneden met een stans van Tim Holtz. Ik heb er steentjes opgeplakt. Het kroontjes-bedeltje is vastgezet met scrappersfloss. De bloemen komen allemaal uit mijn voorraad. Ze zijn ook bewerkt met Distress-inkt. Ik ben erg tevreden over het resultaat!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Down Under Challenges - Sketch
- Stamptacular Sunday Challenges - Pile-it-on!
- A Spoonfull of Sugar - A right Royal knees up
- Oldie But A Goodie - Fitt for a Queen/Princess

18 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, leuke kleurencombi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echt een heel koninglijk kaartje
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaart.
    Echt heel leuk gedaan.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gerdaanhoor Sanne!
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yippee I get to comment as a member from two of the challenges you entered.
    I love the colours you have used for this card, one of my all time favorite combinations. Secondly this is a fantastic use of Kylie's sketch. Thank you for joining us at Stamptacular Challenges and also Magnolia Down Under Challenges this week we hope to see you again soon. Hugs Bron :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie net dat ik al enkele kaarten van jou heb gemist, maar ik heb ze allemaal bekeken en ze zijn echt schitterend!! Die vogelkooi vind ik ook erg leuk gedaan!! En deze hier, ja, prachtig he!!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! erg leuk!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. echt een Koninginnedag kaart met deze Tilda.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een liefie! Echt heel mooi gemaakt.
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sanne, ik snap dat je ee tevreden over bent. Hij is erg mooi geworden. Leuk dat gestanste kroontje, het randje lint is ook erg geslaagd vind ik.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een plaatje ! mooi gedaan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what a pretty card - i love princess tilda and her little crown
    Thanks for joining us at Oldie but a Goodie this fortnight
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card!
    Thank you for joining MDUC this week for the sketch challenge.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A Beautiful card Sanne! I love the crown charm and of course your beautiful flowers! What a wonderful card to make with the UK Royal Wedding this week :)

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under for Kylie's Sketch Challenge.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely wonderful card

    Thanks for joining us at OLDIE BUT A GOODIE CHALLENGE this Fortnight and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a wonderful card! So great papers and a beautiful colored Tilda.

    Thank you for joining us at Stamptacular Sunday Challenge this week :)
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk zo voor koninginnedag!

    groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. beautiful card
    thanks for sharing with us at Magnolia Down Under
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!