maandag 23 mei 2011

Fairy


Ik zag twee leuke challenges en besloot ze met elkaar te combineren. Daaruit kwam dit kaartje rollen. Het kaartje is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Folklore). Ik zag de challenge van Tiddly Inks en moest meteen aan dit papier denken. Onderin de kaart heb ik allemaal vierkantjes gestikt. Daar heb ik allemaal steentjes in geplakt. Het afdrukje is van Tiddly Inks. Het feetje heb ik ingekleurd met Derwent-potloden en bewerkt met allemaal glitters. Dit is op de foto eens goed te zien. Het afdrukje is gemat op cardstock. Achter het afdrukje heb ik scrappersfloss om de kaart gestrikt. Ik heb aan de strik een stukje lint geknoopt en een bedeltje. Het tekststempeltje is volgens mij van Marianne Design. Ik heb de tekst bewerkt met embossingpoeder. Het wit steekt lekker af bij het paarse papier. Op die manier komt het wit van het cardstock, de scrappersfloss, het garen en het afdrukje ook nog terug. Het lintje/kantje kocht ik laatst in de scrapbookwinkel in Heesch. Die past ook erg goed bij de challenge. Morgen ben ik er weer. Dan doe ik weer eens mee aan het kleurenkaartenteam. Ik vond van het weekend eindelijk weer eens wat tijd om daar een kaartje voor te maken. Hopelijk zie ik jullie allemaal morgen weer! Een fijne dag!

- Tiddly Inks - Photo-inspiration
- Flutterby Wednesday - Sketch

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is super schattig!
    die geborduurde vierkantjes zijn ook erg origineel!
    De kleurtjes die je hebt gebruikt zijn echt lekker vrolijk, en wat een schattig plaatje!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig...... de geborduurde vierkantjesrand is een heel leuk idee!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanne - this is super adorable! I love the sparkly wings and the colors are so pretty. Love the charm as well! Thanks for joining us this week at Tiddly Inks - I look forward to more of your creations!
    hugs,
    M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet card and great use of the inspiration colors! Thanks so much for joining us at Tiddly Inks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just BEAUTIFUL Sanne!! I love her sparkly wings!!! Thanks for playing along with us at Tiddly Inks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is sooo adorable - I love the hand stitching too. So glad you could join us at Tiddly Inks this week! hugz, Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk met dat lieve elfje!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!