donderdag 26 mei 2011

Pink & Black


Ik zag deze gave sketch afgelopen weekend. Ik had er meteen een idee bij. De uitwerking ervan zie je op de foto. De kaart is gemaakt met roze en zwarte cardstock. Het designpapier is van Teresa Collins (Posh). Ik zag dit geweldige papier laatst in de winkel en was meteen verliefd. Ik vind roze en zwart zo'n mooie combinatie. De randjes van het designpapier zijn gestikt met zwart garen. De halve cirkels zijn uitgesneden met Nestabilties en de Cuttlebug. Ik heb een zwart lint om de kaart geknoopt. De bloem is gemaakt met een stans van Tim Holtz. Het is zo'n gave stans. De bloem past zo goed bij kaarten als deze. Ik heb een mooie brad in het midden van de bloem geplaatst. Het is weer een hele kaart dan anders. Ik ben dan ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Card Patterns - Sketch

14 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart ! mooi
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuke kaart en mooi geworden

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig leuke kaart weer eens heel iets anders. leuk met dat zwater draad gestikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! Mooi de grote bloem echt een blikvanger.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk. Wat een gave combinatie zwart met rose. Heerlijk sprekend. Ik vind het zwarte kant papier prachtig. Leuk met zwart doorgestikt. Echt gaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele bijzondere kaart, mooie kleuren combi!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is inderdaad weer heel anders maar ook dit is mooi! En die bloem is echt super mooi...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hij is wel anders dan anders maar net zo mooi als al je andere kaarten
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Sanne! Echt jouw kleuren zijn dit. Veel succes met de challenge!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere meidenkaart is dit geworden zeg! Helemaal super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Sanne, heel chique.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautifully done. I'm glad you got to play with Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!