zaterdag 7 mei 2011

Sterkte...


Er is weer een nieuwe challenge gestart bij Challenges For You. Dit keer is het de bedoeling dat je een kaartje maakt naar aanleiding van een sketch, altijd leuk! De sketch was weer eenvoudig, waardoor je er alle kanten mee op kunt. Ik besloot eens geen Eline's Huis-papier te gebruiken en kwam uit op deze serie van Imaginisce (To Love & Cherish). Deze serie is uiterst geschikt voor rouw-kaartjes. Dat heb ik er dus ook maar van gemaakt. Ik heb zwarte en witte cardstock gebruikt. Het witte stuk designpapier heb ik bewerkt met billendoekjes en mijn nagels. Zo heeft het papier een oud effect gekregen. Ik heb zwart en wit lint om de kaart geknoopt. Ik heb wat pins in de knoop gestoken. De letters heb ik gemaakt met een stans van Sizzix. De letters zijn bewerkt met Paper Glaze. Zo vallen ze wat beter op. De vlindertjes (gemaakt met een mal van Joy) maken de kaart af. Het is een eenvoudig kaartje geworden, maar dat past wel bij de gelegenheid.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

20 opmerkingen:

  1. met zo'n kaartjes kun je niet veel doen
    je hebt er een mooie kaart mee gemaakt
    fijn weekend
    grt natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een mooie stijlvolle kaart,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart geworden!
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje sanne mooie sketch
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie en stijlvolle kaart heb je gemaakt! prachtig!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat mooi gemaakt ! helemaal top !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie kaart, zowel op de foto als in het echt!
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, heel gepast ook!
    Bij zo'n gelegenheid moet je niet aankomen met allerlei tierenlantijnen toch?
    Fijn weekend!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart zeg! Heel stijlvol! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart hoor de linten en vlinders zijn erg gaaf zo liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie en stijlvolle condoleancekaart heb je gemaakt. Prachtig!
    Fijn dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi ingetogen en stijlvol, maar toch met leuke details, perfect voor de gelegenheid!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie rouwkaart zeg. Het tekstvlak met de vlinders vind ik heel mooi gedaan.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gedaan! Ik vind het zelf altijd heel moeilijk om een rouwkaartje te maken maar deze is echt heel mooi!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad een mooie kaart met stijl ! Zulke kaarten moet je simpel houden en dat heb jij perfect gedaan ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!