zondag 21 augustus 2011

Vintage


Bedankt weer voor al jullie leuke berichtjes! Ik lees ze erg graag en ze zijn een enorme stimulans voor me om verder te freubelen. Vandaag gaat weer een nieuwe challenge bij Anyone For Anya van start. Deze week willen we graag jullie vintage-kaartjes zien. Ik heb dit kaartje gemaakt als DT'er van het blog. Hopelijk inspireert ie jullie. De kaart is gemaakt van roze en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Old-Fashioned Nursery). Ik heb alles 'oud' gemaakt met Distress-inkt. Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb dit dametje ingekleurd met Derwent-potloden. Vervolgens heb ik haar uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam. De vlinder is gemaakt met een stempel van Eline's Huis. De bloemen zijn gemaakt met Die-namics van My Favorite Things. Ik heb er knoopjes opgeplakt. De roze halfparels maken het kaartje af. Hopelijk doen er deze week wat meer mensen mee met de challenge, al wordt het prachtig weer. Ik ga vandaag wel aan de knutsel. Mijn pakketje van Knutsel & Zo kwam aan en ik ga met de leuke spulletjes een kaartje maken. Misschien (waarschijnlijk) wel meer...

17 opmerkingen:

  1. Wat weer een dotje Sanne! Ik zal eens kijken of ik deze week tijd heb om mee te doen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje........knutsels nog vandaag.
    groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schattige stempel. Mooi subtiel ingekleurd Sanne en een prachtkaart!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Mooi gekleurd inderdaad en ik vind je verder papierkeus erg goed hierbij!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Sanne, wat een schitterend kaartje weer joh. Heel mooi.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Sanne deze is ook weer zo leuk. Schitterend stempeltje en mooie layout. Je vlinder is gaaf.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje, lekker roze.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan! Erg leuk stempeltje, heerlijk bijpassende vrouwelijke kleuren, top! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig weer hoor! Volgens mij maak jij vaak al je papierblokjes helemaal op! Knap hoor, want ik ben het vaak na een paar velletjes alweer beu voor een tijdje...

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje hoor! En leuke vlinder heb je gebruikt. Mooi papier is dat toch van Eline he?

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een mooie kaart Sanne!! Mooi papier en een leuke stempel.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een gaaf kaartje, leuke challenge ook! Deze week ga ik zeker weer meedoen bij AFA, m'n laatste vakantiedagen wil ik ermee aan de slag. Heb al wel een idee :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oehhh weer zo'n mooi kaartje! Echt heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!