maandag 7 november 2011

Een kleinkind geboren!


Bent u een collega van mijn moeder? Lees dan niet verder! Dit kaartje is namelijk weer voor een collega van mama. Zij wordt binnenkort oma. Ik heb deze vrolijke kaart met baboesjka's gemaakt, symbolisch voor de 3 generaties. Het kaartje is gemaakt van paarse en witte cardstock. Het designpapier is van Marianne Design (Eline's Folklore). Ik heb de hoekjes afgerond. De cirkel is bewerkt met een embossingmal. Achter de cirkel heb ik heel veel lintjes vastgeniet. De baboesjka-afdrukjes vind ik helemaal geweldig. Ik kreeg ze van Mariken en nu kwamen ze goed van pas. De poppetjes zijn ingekleurd met Derwent-potloden, uitgeknipt en met 3D-foam opgeplakt. Het tekststempeltje is ook van Marianne Design (Eline's Babies). Ik heb het tekstje vastgeniet. Als laatste heb ik nog wat paarse steentjes opgeplakt. Het wachten is nu op de kleine. Het is weer een ander kaartje geworden dan jullie van mij gewend zijn. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi Sanne en leuke kleurtjes ook!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee, die drie generaties bij elkaar. hij is erg mooi geworden.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!
    Ik heb die baboesjka snijmal van MD, gebruik hem te weinig. Maar nu ik deze uitvoering zie, raak ik weer helemaal geïnspireerd.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een leuk idee zo die drie generaties!!
    goed verzonnen, tis een schattig kaartje!
    Leuke trouwbeurs gehad?

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een scaht van een poppetjes zijn het, en zo leuk van kluer.

    annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik word er vrolijk van en de (aanstaande) oma vast ook!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje , lekker apart........toppie gedaan
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje weer.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk gemaakt ! mooie kleuren !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Wat een lekkere kleuren! Ik vind die baboushka's of matroushka's (geen idee wat het verschil is..) zo leuk! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit leuk bedacht, Sanne die drie generaties. Ga ik echt onthouden. De afdrukjes staan schitterend bij dit papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat ik mijn baboesjka's terugzie. je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk idee om drie baboesjka's hiervoor te gebruiken. Leuk en vrolijk gekleurd kaartje!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee om die poppetjes te gebruiken als drie generaties! Ik vind het een erg mooi kaartje geworden!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig kaartje weer, lekker vrolijk en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!