dinsdag 1 november 2011

Tissue-tape


Vandaag een kaartje waar ik niet helemaal tevreden over ben. Ik kan er niet de vinger op leggen waar dat aan ligt... De kaart is gemaakt van witte cardstock. Op de buitenste rand heb ik tissue-tape geplakt. Het designpapier is van K&C Company. De randjes heb ik met de naaimachine gestikt en het is gelukt hoor! Achter het paarse designpapier steekt een tag (gemaakt met een stans van Magnolia). De bloem is ook gemaakt van tissue-tape. Ik heb er een bling-brad doorheen gestoken. De swirls heb ik zelf gemaakt met steentjes en de Hot-fix. Het bolletjeslint en de tekststempel (bewerkt met witte embossingpoeder) maken het kaartje af. Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden. Yuri vond hem wel erg mooi. Morgen ben ik terug met de kaart die ik gemaakt heb voor onze buurtjes. Ze vonden hem te gek! Willen jullie hem zien, kom dan morgen weer even langs!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Challenges For You - Sketch

19 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een mooie kaart Sanne! We zijn soms iets te kritisch voor onszelf!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je kaart voorbij komen en dacht die ziet er gaaf uit, en dan lees ik dat jij er niet helemaal tevreden over bent:) Vind het een heel erg mooi geheel, leuke effecten met tissue-tape enne je stikwerk ziet er super uit!! Dus geslaagd!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is niets mis mee hoor. Misschien is het niet wat je ervan had verwacht, dat hebben we allemaal wel eens. Zelf zou ik de randen nog iets hebben aangezet met inkt... maar wie ben ik :)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem leuk hoor!

    Dank je voor het meedoen,
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje!
    Soms heb je dat wel es he dat je er neit helemaal tevreden over bent... zelf had ik misschien het label weggelaten, maar ja soms moet je je natuurlijk ook houden aan de sketch ;)

    De kleuren zijn erg mooi bij elkaar overigens.

    Groetjes!!

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind hem ook leuk hoor! Leuk gedaan met het tissuetape, die bloem staat ook nog steeds op mijn To-do lijstje!
    Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh Sanne wat jammer dat je hem zelf niet zo mooi vindt. Ik vind hem juist wel heel mooi.Lekkere vrolijke kleurtjes en veel bling bling!

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij valt-ie ook in de smaak hoor Sanne! De kleuren zijn erg mooi bij elkaar!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi !! Wat staan die kleuren mooi bij elkaar zeg !! Bedankt voor het meedoen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb er ook niets op aan te merken, ziet er goed uit. Heb ik ook wel eens, zelf niet helemaal tevreden, maar als je h'm dan laat zien, zijn de reacties heel positief, zo zie je maar weer.
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk geworden en lieve kleurtjes bij elkaar!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben het met Yuri eens; het is een mooie kaart! Ach, die van mij was ook niet helemaal mijn stijl, maar gezien de reacties was-ie prima :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een heel mooie kaart, al snap ik wel wat je bedoelt dat er iets mist..
    Je hebt al een roze accent in het blauwe gedeelte, misschien is het leuk om ook een blauw accent in het roze gedeelte te doen?
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind het juist wel een hele leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel herkenbaar. Maar ik kan het ook niet vinden, want ik vind hem juist wel mooi. Leuke layout en mooi combinatie van kleur en papier.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sanne,
    Toen ik de kaart zag en nog voordat ik de tekst had gelezen dacht ik nog: die kan mooi meedoen aan de challenge van CFY (-: Daar heb je hem inderdaad voor gemaakt.
    Mooi, dat de met de naaimachine gestikte randen zo goed gelukt zijn! Jammer dat je niet helemaal tevreden bent over je kaart. Maar je ziet, jij bent de enige. Veel positieve reacties!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt natuurlijk afgezaagd, maar ik vind hem wel heel mooi hoor: vooral de kleurencombinatie vind ik super, zo warm!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HOI Sanne,
    En ik vond het juist zo'n mooi kaartje. De kleuren matchen mooi en ook de witte tekst springt er echt uit.
    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!