donderdag 23 februari 2012

New Home


Het challengeblog van The Ribbon Reel vind ik erg leuk! Ik heb wel al eens meegedaan aan een challenge van hun, maar de challenge van deze week inspireerde me enorm. Ik zag de leuke foto op het blog en had meteen een idee in mijn hoofd. Het is dit kaartje geworden. Erg simpel, zoals je ziet, maar wel anders dan jullie van mij gewend zijn. Het was de bedoeling dat je een kaartje maakte in de kleuren kraft, wit en blauw met een vleugje rood. Ook moet je touw gebruiken in een natuurlijke kleur. Tádáa, missie geslaagd! Kleine huisjes geknipt uit het nieuwe papier van Marianne Design (Dutch Design). Hier heb ik de randjes van gestikt met de naaimachine. Alle randjes zijn ook bewerkt met Distress-inkt voor een oudere look. De dakjes zijn gemaakt van stukjes ribbelkarton. Op de 'vogelhuisjes' heb ik houten knopen geplakt. Het vogeltje dat op het touwtje zit is een stempel van Marianne Design. Ik wilde eigenlijk een vogel uitstansen, maar besefte me dat een stempel veel leuker uit zou komen. De tekst is gemaakt met een stanslat van Sizzix. Deze heb ik slordig vastgestikt. De poststempels maken de kaart wat minder kaal. Voor mijn doen is de kaart erg kaal. Je ziet bovendien erg veel cardstock (wit nog wel), maar ik vind het wel een leuke nieuwe stijl. Zoiets ga ik vaker proberen. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat je het me even weten? Alvast heel erg bedankt!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
- The Ribbon Reel Challenge Blog - Weathered

23 opmerkingen:

  1. Idd een onwijs toffe inspiratiefoto! Leuk om die er de volgende keer bij te plaatsen!
    Je hebt een onwijs leuke kaart gemaakt!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een geweldig leuk kaartje!!Gaaf hoe de foto terug hebt laten komen en mooie huisjes heb je gemaakt, super!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje!! Ik heb gelijk naar de inspiratie foto gekeken, jouw kaartje is geweldig!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ook hoe je de letters op het papier hebt gestikt. Schattige huisjes - een vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Sanne, ik vind deze stijl heel erg leuk! Leuk hoe je die letters heb vastgestikt, en ik vind de vogelstempel inderdaad heel mooi uitkomen zo. Ik ben benieuwd naar je volgende kaartjes in deze stijl! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze stijl heel LEUK!! Mooi de huisjes, je stiksel(maar goed dat je de naaimachine uitgepakt hebt) de kleuren en ribbel karton!! Ken het challengeblog nog niet en ga ook even kijken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd een hele andere stijl!
    Maar echt superleuk.
    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card sanne, love the little corrugated roofs, and the shabby chic feel to this. Thanks for joining us at The Ribbon Reel this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig mooie kaart helemaal mijn styl, ik probeer de schtes te othouden!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje is dit Sanne! Leuk ook die dakjes van ribbelkarton.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Sanne, super leuke creatie zeg! Erg mooi gemaakt hoor. Ook je tags hieronder zien er weer helemaal geweldig uit, gezellig zo'n scrapdagje samen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat kaartje. Grappig dat je het papier onder de naaimachine legt. Geeft een leuk effect.
    Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie en originele kaart! Heel toepasselijk als verhuiskaart! Prachtig gemaakt. Ook de tags in je vorige post vind ik super mooi, en heel vrolijk!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind hem echt geweldig!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sanne,

    ik kijk even niet en je hebt twee leuke berichten geschreven en mooie foto's geplaatst. Wat heb je een leuke scrapdag gehad. Mooie tags als bedankje en je kaart is superleuk geworden. Ik vind het ene ontzettend leuk idee om die enveloppes te ruilen...
    De bovenstaande kaart is ook erg leuk geworden! Echt heel anders dan je normaal laat zien, maar ik vind hem reuze leuk Ik ga eens op die site kijken. Wie weet inspireert het mij ook. Altijd in voor inspiratie,

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend leuk kaartje Sanne, prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaartjes zonder stempelplaatjes erg leuk Sanne! Deze is ook weer erg stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo, deze vind ik echt gaaf met die vogelhuisjes! Helemaal top.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuk kaartje! ik heb zo is zitten rondneuzen op je blog. En ben gelijk volger geworden!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart Sanne. Vind de vogelhuisjes erg schattig.

    Hé, ik zag dat ik je naam de laatste weken was vergeten te vermelden op de K&Z vrijdag. Dat was geen onwil, maar ik plak altijd de tekst en linken van de weken ervoor en zodoende stond jij er elke keer niet bij. Het viel me nu pas op...... (shame on me). Wilde het even zeggen. Sorry!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card Sanne, love the little houses and corrugated card roofs, and the stitched sentiment. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Sanne I really do LOVE your card - those darling little paper pieces houses all in a row are perfect for this challenge. Love the way you stitched the sentiment and used the colours so beautifully :). Thanks so much for joining us at The Ribbon Reel this fortnight!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!