woensdag 28 maart 2012

Joepie!


Vandaag weer een kaartje met zo'n  mooie rozet. Zag de leuke sketch van Retro Sketches en moest er gewoon mee aan de slag. Het papier komt uit een oud blokje. Ben nog steeds bezig met het opmaken van al het oude papier. De rozet is gemaakt met een stanslat van Tim Holtz. De tekst is van Marianne Design. Natuurlijk ontbreken de stiksels niet. Sorry, een kort berichtje vandaag. Ik heb niet zoveel te melden. Ga nu lekker aan het werk en hoop straks nog even een blogrondje te kunnen doen. Fijne dag weer allemaal, geniet van het prachtige weer!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Retro Sketches - Sketch #4

13 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    mooi!! Die rozet blijft toch wel heel leuk!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind em enig! Ik hou erg van rozetten maar ik vind het altijd maar lastig om te maken op de een of andere manier. Deze is zo mooi, en ook de vlaggen er onder vind ik super. Erg mooi papier Sanne.
    Je stikwerk maakt het helemaal af!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg tof weer. Ook ik hou van de rozet, maar dat wist je al!
    Dat papier is één van mijn favorieten, en is bij mij ook bijna op!
    Fijne dag!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer erg gaaf! Die stiksels erbij doen het goed en samen met het vrolijke papier is het weer helemaal in jouw stijl :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje weer, mooie rozet.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer super geworden Sanne!

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, lekker fris ook. Ik vind rozetten ook zo leuk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een retro sketch, maar ook leuk dat retropapier dat je gebruikt hebt. Ik vind het weer een super voorbeeld.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en fris gekleurd kaartje,geweldig mooi papier en super de grote rozet!!

    Groetjes,Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sanne, this is SO GORGEOUS!!! Love the colors and that amazing rosette! Thank you so much for playing with us at RetroSketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your CAS approach to the sketch!!! Very pretty! So glad you played this week's RetroSketch Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De rozetten kaartjes die je maakt zijn zó leuk!! Geweldige kleurtjes bij elkaar!
    Groetjes,Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje. Leuk met het stiksel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!