donderdag 29 maart 2012

Liftchallenge #13


Goedemorgen allemaal! We zitten momenteel in zo'n fase in ons leven dat iedereen verhuist, trouwt of een baby krijgt. Ik krijg de kaarten niet aangesleept. Toen ik de nieuwe Liftchallenge zag, had ik meteen inspiratie. De vorige keer moest ik helaas verstek laten gaan. De tijd ontbrak me om een leuke kaart te maken. Nu ben ik maar meteen aan de slag gegaan, want voor je het weet komt het er weer niet van. Dit is het resultaat geworden, niet slecht toch? Het papier van Marianne Design vind ik zo toepasselijk voor een verhuiskaart. Lekkere Hollandse kleurtjes. Ik heb het huisje uit het witte cardstock gesneden en het randje met de hand gestikt. Achter dit raamwerk heb ik verschillende designpapiertjes uit het Dutch Design-blokje geplakt. Ik heb deze stukjes allemaal aan elkaar gestikt met verschillende stiksels. Met de randpons heb ik de rand van de kaart bewerkt en ik heb nog een stukje touw om de kaart geknoopt. Het is Liftchallenge nummer 13. Zal die mij geluk brengen?

Vandaag is het wel een speciale dag. Onze Mika is vandaag jarig. Hieperdepiep hoera! Ze is alweer 2 jaar geworden. Ik weet nog zo dat we haar kregen, wat een klein hummeltje was het. Maar kleine poesjes worden groot.

Op deze foto hadden we Mika net gekregen. Ze was toen een week of 9 oud.

Dit is onze dame nu, een prachtige poes.

We gaan haar straks maar eens even lekker verwennen. Ze krijgt vandaag een lekker bordje vlees met een toefje slagroom.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

20 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Sanne, leuk zo met die verschillende steekjes, en natuurlijk gefeliciteerd met Mika, wat een lieverdje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Mika, wat een schatje zeg.
    Je kaart vind ik enig! Erg leuk om een huis te kiezen! Gaaf met de strookjes en het hele mooie stikwerk!
    Leuk dat je meedoet Sanne.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Goed idee zo'n huisje. Inspirerend! Gefeliciteerd met je Mika. Ik heb hier twee ouwetjes van 14 en 16 rondlopen. Ik kan het me ook nog zo goed herinneren dat ze klein en druk waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is je goed gelukt om deze challenge te liften! Erg leuk is je kaart geworden.
    Gefeliciteerd met Mika!! We zullen snel nog eens langskomen!...... en een lekker stukje Limburgsevlaai komen eten (die we waarschijnlijk zelf dan meenemen) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg geslaagde lift! Mooi stikwerk weer en lekker die frisse kleurtjes.
    Proficiat met Mika, fijne verjaardag :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Mooie uitvoering! En gefeliciteerd!
    Groetjes DEbby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je in ieder geval een goede reden om prachtige kaartjes te maken...deze is ook super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf is je kaart, Sanne! Leuk idee om een huis te nemen. Jullie katje is een liefje, ze is niet zo groot, geloof. Schattig koppie!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een echt hollands huis! Goed gelukt! Een knuffel voor de jarige Mika, wat een schatje!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker niet slecht! Heel erg leuk zelfs! Super schattig dit huisje en zo kun je er lekker een paar maken voor de voorraad toch? Die vrienden van jou boffen en anders de poes wel: vlees met slagroom, jammie!

    Leuk dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhhhh, grrrrrrrr, daar gaat mijn idee!! Zit ik in de auto op weg naar huis, denk ik: 'pling!! idee voor de liftchallenge, een verhuiskaartje met een uitgeknipt huisje....'
    Wel grappig dat we hetzelfde bedachten. Ik moet maar eens even denken of ik iets nieuws kan verzinnen.
    Hij is echt heel leuk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie liftkaart! Heel leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje is zo leuk! Vrolijk en super bedacht!

    Ach, dat lieve kleine kitten is een heuse dame. Onze Pinky is ook al zo groot geworden(-:

    Tot morgen, tot Knutsel & Zo
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooooooo wat een dotje en nog steeds hoor.
    Gefeliciteerd met jullie kleine meid hihihi en dat ze nog heeeeeel veel jaren in goede gezondheid bij jullie mag zijn.
    En je kaart is weer SUPER geworden Sanne.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een onwijs leuk idee om hier een verhuiskaart van te maken! Tof gedaan! Vind het een heel leuk kaartje met onwijs leuke kleurtjes!
    Hieperdiep voor jullie poezeloet!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie lift Sanne, leuk idee dit verhuiskaartje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alweer zo'n leuke lift! Bij het zien van de kaartjes dacht ik dat er maar enkele mogelijkheden waren, maar er gaat een wereld voor me open aan leuke ideetjes, jouw huisje vind ik bijvoorbeeld ook weer super!
    Gefeliciteerd met je kat, leuk dat je haar extra verwend met vlees met slagroom, mijn kat krijgt ook altijd iets op zijn verjaardag, hij is inmiddels alweer vier!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!