maandag 23 juli 2012

A Girl


Gisteravond heb ik naar aanleiding van een inspiratiefoto 2 kaartjes gemaakt. Ik had toevallig designpapier in de goede kleurtjes bij me. De basis van de kaartjes is hetzelfde. Op beide kaartjes heb ik een andere stans van Marianne Design gebruikt. Op één kaart heb ik de sok gebruikt, op de andere kaart de lijst. De sok is versierd met twine en steentjes. De lijst is versierd met veel steentjes en ik heb er een stempel in geplaatst. De kaarten zijn verder versierd met lint en kant, knoopjes, touw, nietjes, houten hartjes en een tekst met de Dymo-tang. Uiteraard heb ik nog een poststempel gebruikt, want bij deze challenge moet je een stempel gebruiken. Ik ben wel tevreden met het resultaat en mijn voorraad babykaartjes is weer aangevuld.

Hier zie je de foto die ik ter inspiratie heb gebruikt:


Wij (Colien, Esther en ik) hebben aan de hand van een andere inspiratiefoto ook kaartjes zitten maken. Het is zo leuk om te zien wat iedereen ervan maakt. Ik zal deze kaartjes in de loop van de week even plaatsen. Ga zeker ook even bij de andere dames kijken wat zij voor leuks hebben gemaakt. We gaan nu lekker naar het zwembad, het is prachtig weer hier. Vanochtend om 9 uur was het al hartstikke warm. Jullie ook een fijne en zonnige dag!

Deze kaarten doen mee met de volgende challenges:
-Stampin' For The Weekend - Photo Inspiration

6 opmerkingen:

  1. Super zeg! Echt heel leuk gemaakt! En heel leuk om te zien hoe anders een kaartje toch kan worden ookal gebruik je dezelfde schets!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet card Sanne! Love the beautiful detailing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt Sanne.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele mooie kaartjes Sanne. Je hebt je goed door de foto laten inspireren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love all your cards - great shabby chic style x
    Thanks so much for playing along with us at SFTW & good luck x
    ((hugs)) Suzie xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!