vrijdag 13 juli 2012

Jarig, gefeliciteerd!


Vandaag ben ik weer terug met een eenvoudig kaartje. Ik had er voor Yuri's verjaardag ook eentje gemaakt, die laat ik een andere keer zien. Hij viel wel in de smaak bij Yuri, dus hij vroeg mij of ik ook zo'n kaartje voor de vriend van zijn zus wilde maken. Die is binnenkort jarig, maar dan zijn ze op vakantie. De zus van Yuri wil de kaarten graag mee op vakantie nemen om ze daar te geven. Ik heb de sketch gebruikt van Dutch Card Lovers. Een hele eenvoudige sketch, maar daar kun je dan weer alle kanten mee op. Ik heb kraft cardstock als basis gebruikt en hier papier van 4 Heures 37 opgeplakt. Dit papier is te koop bij Knutsel & Zo. Deze lijn is erg geschikt voor jongenskaartjes, maar het bevat wel vrolijke kleurtjes. Ik heb de kaart verder vrij eenvoudig gehouden. De tekst is gemaakt met een stanslat van Tim Holtz. Ik heb de letters bewerkt met Paper Glaze. Het ticket is ook van Tim. De rest van de tekst is gemaakt met de Dymo-tang. Nog een knoopje en een paperclip en klaar! Vandaag is het vrijdag, Knutsel & Zo-dag en mijn laatste kampdag. Mijn DT-maatjes Annemarie en Merit hebben een mooie trouwkaart gemaakt. Ga je even een kijkje bij ze nemen? Ik ga zo richting kamp. Morgen vieren we Yuri's verjaardag. Zondag gaan we alles pakken, want maandag gaan we op vakantie. Ik ga ook een krat knutselspullen inpakken, zodat ik snel weer iets nieuws aan jullie kan laten zien.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

14 opmerkingen:

  1. vrij eenvoudig maar heel erg leuk gemaakt ! superzzz !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met Yuri! Vrolijk kaartje weer, Sanne! Het is dan ook zulk leuk papier en jij weet het zo mooi te combineren.
    Fijne dag op kamp (jammer van de regen, of is het bij jullie droog?) Veel plezier met Yuri's verjaardag morgen en alvast een super gezellige vakantie. Met hopelijk warm weer en zon!

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart, Sanne! Fijn dat je tijd had om mee te doen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Sanne, vooral de letters van Tim Holtz steken mooi af.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke en stoere kaart, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje weer Sanne!
    Knap dat je nog tijd hebt gevonden om een kaartje te maken in deze drukke tijd! Ik kom er al weken niet aan toe, maar nu heb ik vakantie dus hopelijk vind ik snel weer de rust om achter de knutseltafel te kruipen.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart Sanne! Veel plezier morgen als je de verjaardag van Juri viert en ik wens je een hele fijne vakantie met heel veel knutselplezier!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous Sanne! I love the details and layers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stoere, vrolijke kaart hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sanne,
    Ziet er heel leuk en jongensachtig uit, maar toch lekker vrolijk door het kleurgebruik. De lay-out die je gebruikt hebt, is ook heel tof!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart, stoer met deze materialen!
    grtz. en tot maandag!
    Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Noem het maar eenvoudig....gave stoere kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!