woensdag 11 juli 2012

We gaan weer met de lift


Vandaag weer een kaartje, hij kwam uit mijn tenen. Ik ben al de hele week op kamp, dus ik heb weinig tijd om te freubelen. Elk vrij minuutje heb ik in deze kaart gestoken. Het was een hele klus. Ik zag vorige week de nieuwe Liftchallenge. Ik vind ze altijd geweldig, zo ook deze. De sketch kwam mij bekend voor. Ik werk graag met 9 paneeltjes. Deze keer geen vlinders erop, maar bloemen. Ze zijn gemaakt met malletjes van Joy. Zelf ben ik niet geheel tevreden met het resultaat. In mijn hoofd zag het er anders uit dan in het echt. Ach ja, dat heb je soms. Wel leuk om te zien dat ik anderen van de week heb geinspireerd. Marianne bijvoorbeeld en Debby. Te gek, dames! Wat een eer dat jullie mijn creaties hebben gelift! Ik ga gauw slapen, morgen weer vroeg op voor kamp! Ik beloof dat ik snel terug ben!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Liftchallenge #20


12 opmerkingen:

  1. Ja herkenbaar hoor dat dingen niet altijd worden zoals je in gedachten hebt. Maar hij is erg leuk geworden. Leuk de bloempjes en tekstachtergrond.
    Mooie lift Sanne en leuk dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Sanne,

    helemaal toppie deze kaart!! Kleuren en glimsteentjes: super!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel heel erg leuk!!!
    Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanne this is just beautiful! I love the layout and pretty colours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te horen dat al je vrije tijd in deze kaart is gaan zitten. Het resultaat mag er dan ook zijn, ook al ben je zelf niet helemaal tevreden. Je paneeltjes zijn erg leuk, schattig ook die vlindertjes erbij. FIjn dat je weer meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel leuk kaartje ! geslaagde missie van tussen de soep en de patatten ! grtjs, amrtina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is inderdaad niet helemaal Sanne vind ik, maar ik vind hem wel erg leuk geworden! En bedankt voor je linkje ;-)
    Succes opbkamp!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De kaart mag dan van ver gekomen zijn hahaha maar hij ziet er gewoon hartstikke leuk uit joh! Veel plezier op kamp, houdt je de voeten beetje droog?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het gekke is, dat als je zelf niet helemaal tevreden bent, andere juist heel enthousiast reageren! komt denk ik omdat je er zo lang mee bezig bent geweest!
    Toch vind ik het resultaat wel erg leuk, maar ik weet dan ook niet hoe je het wel in je hoofd had!
    Erg leuk dat zoveel tijd neemt om met de liftchallenge mee te doen! Dank je wel!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje, Sanne. Mooie kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie het ook niet hoor, je kaart ziet er prachtig uit. Maar zelf ben je vaak veel meer kritisch. Fijn dat je toch nog tijd had om met ons mee te doen, Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!