zondag 5 augustus 2012

Hoera, 1 jaar!


Mijn kleine nichtje wordt 1 jaar. Wat vliegt de tijd! Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt. Ik heb dit vrolijke blokje gebruikt met leuke kleurtjes en designs. Ik kon ook eindelijk dit schatje van Pure Innocence weer eens inkleuren. Dat heb ik gedaan met Derwent-potloden. Achter het afdrukje heb ik twee labeltjes gestoken. De letters zijn gemaakt met een stanslat van Tim Holtz en het tekstje is gemaakt met de Dymo-tang. Verder heb ik alleen wat knopen geplakt en een poststempel geplaatst. Ík ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk dat er al wat mensen meedoen aan mijn verjaardagscandy, dat waardeer ik enorm! Ik ga straks weer lekker aan de freubel, want ik ben bezig voor het super liftspektakel.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Stamp With Fun - Sketch

6 opmerkingen:

  1. Het is een heel leuk kaartje voor zo'n kleine meid :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor je nichtje. Ik heb je verjaardagscandy gemist en ga zo even kijken. Zelf ben ik ook bezig met het liftspektakel, ben benieuwd hoe jou lift kaartjes er uit gaan zien.

    Fijne zondag verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute Sanne! Love the layout and all of the gorgeous details :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en vrolijk kaartje voor je kleine nichtje, ziet er gezellig uit!
    grtz. Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief en schattige kaartje heb je gemaakt voor je nichtje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card !!! I love It !!Thanks for joining in our challenge.
    big hugs
    Tina46
    SwF DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!