vrijdag 7 september 2012

Zwanger


Nog even snel een berichtje. Wilde zo graag meedoen aan de vrolijke challenge bij Dutch Card Lovers. We gaan zometeen een weekendje weg, dus dit is een op-het-valreepje. Toen ik de inspiratiefoto zag had ik meteen het idee om iets met strookjes en stiksels te doen. Ik heb geen parasolmal of -stempel, dus dan moet je wat anders bedenken. Ik heb er vrolijk papier voor gebruikt, dat paste wel bij de foto. Bovendien is het vrolijk weer. Het kan nu nog, straks gaan we over naar de herfstkleurtjes en de paraplu's. Voor de rest heb ik de kaart eenvoudig gehouden. Dan komen de kleurtjes goed tot hun recht. De tekst heb ik in het zwart gemaakt, zodat hij lekker afsteekt en past bij de gestempelde tekst. Nu wachten op goed nieuws, zodat de kaart op de post kan. Tot die tijd hangt hij op mijn knutselkamertje de boel op te vrolijken. Ik ben er weg van. We gaan op familieweekend. Dat doen we één keer in de twee jaar. Erg leuk, want elke keer zijn er weer meer mensen bijgekomen (aanhang, oma's achterkleinkinderen). De familiefoto wordt elk jaar groter. We hebben mazzel met het weer, zo fijn! Wij gaan ervan genieten hoor. Maandag kom ik jullie blogs weer trouw bezoeken. Oh ja, Karla welkom op mijn blog. Leuk dat je er bent.

27 opmerkingen:

  1. Oooh hij is echt supergeweldigfantastisch :D

    groetjes en een fijn weekend!

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje! Fijn weekend!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Ik vind je kaart ook supergeweldigfantastisch!!
    Wat een vrolijkheid, heel veel plezier dit weekend.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke vrolijke kaart! Super. Veel plezier tijdens jullie familieweekend. Met dat mooie weer gaat dat vast wel lukken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf Sanne echt heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL. Fijn weekend geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere vrolijke kaart! En je treft het inderdaad qua weer, gelukkig maar. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jawel hoor ! een schot in de roos ! een heel erg kleurrijk en leuk kaartje ! dat stiksel maakt het helemaal af !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Sanne, erg vrolijk en leuk zo met die stiksels. Geniet van je weekendje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart kletst het scherm af, super vrolijk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf!!
    Enne veel plezier met het familie uitje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne,

    deze is een kanshebbber!! Super mooi en geweldig fantastisch.
    Jullie boffen inderdaad met het weer! vel gezelligheid gewenst!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat een prachtige kaart
    bedankt voor je deelname aan DCL
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje Sanne leuke kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit gaaf gedaan. Super die waaier aan kleurtjes. Heel mooi stikwerk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So beautiful sanne! Love how you did the backrgound :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep, maar wel in de top 3! En terecht, want het is weer een beauty! Gaaf met die stiksels, echt top!
    Veel plezier dit weekend (als je dit leest is het misschien al voorbij)en we zien elkaar dinsdagavond.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart en gefeliciteerd met je verdiende top 3 plekje!
    Veel plezier dit weekend, jullie boffen zeker met het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaart !
    Geniet van je weekend.
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een geweldig kleurrijke kaart! Daar word je ook instant happy van!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  20. VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik las dat je in de Top 3 van DCL zit. Zeer terecht met deze vrolijke kaart. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuk is hij geworden! Zo vrolijk, hij spat gewoon van het scherm af! Veel plezier verder op je weekendje!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind em helemaal tof! Leuk de stralen en het stikwerk maakt het compleet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!