vrijdag 19 oktober 2012

Welcome little Levi


Vandaag weer een geboortekaartje. Hij is voor Vera. Het zal jullie vast niet zijn ontgaan dat ze een prachtige zoon heeft gekregen: Levi. Ik heb de kaart een beetje in Vera-stijl gehouden: papiertjes en stempels van Eline en veel stiksels. Achter het designpapier komt nog net een bladzijde uit een boek tevoorschijn: blz. 269, de geboortedatum van de kleine (26-9). Ik heb nog wat leuke spulletjes op de kaart geplakt: een labeltje met bedeltje, wat sterretjes en een knoopje. Natuurlijk heb ik ook de naam van Vera's zoontje op de kaart verwerkt. Ik heb de kaart gemaakt naar aanleiding van een sketch, maar tijdens het maken liet ik mezelf zo gaan, dat de sketch niet meer te herkennen is. Zelf was ik wel tevreden over het resultaat. De kersverse ouders waren er gelukkig ook blij mee. De spulletjes die ik op de kaart gebruikt heb, komen uit de webwinkel van Knutsel & Zo. Ga je nu mee een kijkje nemen bij KARIN & DIDY en ANNEMARIE & MERIT? Zij zijn op deze Knutsel & Zo-vrijdag weer aan de slag geweest. Na een weekje vakantie belooft dat veel goeds. Ik ben benieuwd! Ik ga zo lekker naar mama toe. Gezellig!

12 opmerkingen:

  1. mooi vintage geboorte kaartje

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Sanne......mooie kleurtjes!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje ! marianne design doet het em weer ! mooi gedaan !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lief kaartje en wat een super leuk idee om die bladzijde uit het boek te nemen met de geboorte datum, heel orgineel.
    fijne dag vandaag bij je moeder fijn weekend,
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Sanne. Ik ben er helemaal weg van!!
    Fijn weekend en veel plezier bij je moeder!

    Liefs, Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En hij is echt geweldig hoor :)
    Hij springt er uit tussen de kaartjes hier!

    Nogmaals erg bedankt!

    Groetjes

    Vera en ook namens Levi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje zeg, en vooral met dat pagina-nummer. Hoe kom je er weer op. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk weer.
    Die pagina geweldig.
    Door jou baby kaartjes ben ik aan gestoken er ook wat te maken.
    Ik heb er zo pas een paar geplaatst. Kaartjes A la Sanne.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk detail van die pagina! Super! Je kaartje is zeer geslaagd en heel persoonlijk, dat wordt vast gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie naam en een schitterende kaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gaaf! Mooi papier en wat een ontzettend gaaf detail met het bladzijdenummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig mooi kaartje Sanne. En wat leuk bedacht blz 269. Dat ga ik onthouden. Om op deze manier het kaartje een persoonlijk tintje te geven.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!