zondag 18 november 2012

Hartverwarmende herfst-swap


Bedankt voor de lieve reacties op mijn krans. Een tijdje geleden was er weer een oproep van de Nederlandse Swappers. Ik heb me opgegeven, omdat ik het leuk vind om een ander te verrassen en omdat de swap me erg aansprak: de hartverwarmende herfst-swap. Het was de bedoeling dat je een ander zelfgemaakte harten opstuurde. Twee grote en één kleine in een gepimpt lucifersdoosje. Mijn swap-maatje was Daphne. Erg leuk, want ik kende haar blog nog niet. Grappig, want we hebben allebei een heel andere stijl. Daphne houdt van vintage en romantisch en houdt niet van felle kleurtjes. Laat ik daar nou net wel van houden. Dus ik ben tussen mijn stofjes gedoken en vond alleen maar drukke prints... Dus ja, wat doe je dan? Ik had ook een heleboel lapjes in rood/wit en dat vond ik wel leuk voor de Kerst. Toen bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om hartjes te maken die je met Kerst kan ophangen. In de kerstboom bijvoorbeeld. Of net zoals ik heb gedaan, in een tak. Het zijn er iets meer dan twee geworden. Anders is de boom zo kaal, toch? De hartjes heb ik versierd met leuke lintjes, touwtjes en knoopjes. Stiekem vond ik het jammer dat ik ze weg moest geven. Het stond zo leuk op onze tafel. Ach ja, ik hang snel iets anders in de tak.


Het twee karweitje was het pimpen van het lucifersdoosje. Gelukkig had ik wel papier in vintage-stijl, van Eline. De hele boel versierd met scrappersfloss, jute en roosjeslint. Leuke tekst erop en klaar!


In het doosje heb ik een geborduurd hartje gestopt. Schattig hè? Het patroon stond in de agenda van Eline. Wat een priegelwerkje.

Daphne, ik hoop dat ik je blij heb gemaakt met mijn creaties. Jij mij in ieder geval wel! Fijne zondag allemaal!

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo die takken Sanne. En dat doosje is leuk om weg te geven. Klein maar fijn :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opdracht geslaagd Sanne!! Super leuk! En je krans ook!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker leuk uit, schattig die hartjes en het doosje heb je super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf die takken met harten, erg mooi! Het doosje is inderdaad hartverwarmend, prachtig geborduurd en lief met die tekst!
    Bedankt voor jullie leuke kadootjes, ik ga d'r snel mee aan de slag :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gedaan Sanne, daar zal ze zeker blij mee zijn. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien jouw hartjes er gezellig uit! Leuk staat het in die takken. Jammer dat je ze niet mocht houden ;) Het gepimpte doosje is een schatje! Wat ziet dat er lief uit, zeg.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super gemaakt Sanne, het ziet er zo mooi uit! Dat is nog eens leuk om te krijgen!
    Gezellige avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super gemaakt Sanne, het ziet er zo mooi uit! Dat is nog eens leuk om te krijgen!
    Gezellige avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super gemaakt Sanne, het ziet er zo mooi uit! Dat is nog eens leuk om te krijgen!
    Gezellige avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super gemaakt Sanne, het ziet er zo mooi uit! Dat is nog eens leuk om te krijgen!
    Gezellige avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super gemaakt Sanne, het ziet er zo mooi uit! Dat is nog eens leuk om te krijgen!
    Gezellige avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap wel dat je het jammer vond om de hartjes weg te geven! Ach, maak je voor jezelf toch ook nog een leuk setje... je bent nu toch zo lekker bezig! ;-) Mooi gepimpt luciferdoosje ook, met een schattig hartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke hartjes in de boom (nu niet meer maar je gaat er vast nog een paar maken ...) en je luciferdoosje is helemaal schattig, heel mooi gemaakt ! En nog even over je krans hieronder, wat gaaf ! Echt zo leuk gemaakt, superidee !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geslaagde swap Sanne, leuke en mooie hartjes heb je gemaakt!! Wat hangen ze leuk in de witte takken nu dan bij Daphne. Dat luciferdoosje is mooi en lief versiert.

    Groetjes,Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En of ik er blij mee ben!!!
    Heel erg blij!!!!!!!
    Enne......deze kleuren vind ik wel heel erg mooi hoor, rood met witte stippen, hartjes en blokjes, daar hou ik dus weer wel van ;-)
    En het lucifer doosje, ooooh, ik ben er helemaal verliefd op, mooi die kleuren en die stijl, echt helemaal "van mij".
    Het was erg leuk om je maatje te zijn, en....ik blijf je volgen, want je hebt een leuk blog.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sanne,
    nou dat spreekt voor zich!! Ze is er superblij mee! En ik vind dat je er iets prachtigs van gemaakt hebt! Best moeilijk als je weet dat je een heel andere smaak hebt!
    Ik wil nog even zeggen dat ik je krans helemaal G-E-W-E-L-D-I-G vind!!
    Echt super! Ik ben een enorm fan van Sinterklaas, vandaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, prachtig wat je gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben helemaal verliefd op je lucifersdoosje met de schattige inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!