vrijdag 2 november 2012

Lichtjes


Het is alweer november. Als ik 's avonds thuis kom van mijn werk begint het al echt donker te worden. Daar gaan de lampjes en kaarsjes aan. Toen ik de challenge bij Dutch Card Lovers zag, dacht ik: daar doe ik wat mee. Dus de garage ingedoken en wat oude glazen potjes opgevist. En dan maar wat aanklooien. Een enkel potje belandde weer bij het oud glas, want Sanne-glas-embossingpoeder is geen goede combinatie. Deze twee lichtjes vond ik wel het fotograferen waard. De linkse pot is van de pindakaas. Ik heb er een hartjesdoily opgeplakt. Wat gerafeld stof en touw erom, een label eraan en klaar. De rechtse pot is van de groente (sorry mam, niet zo gezond als verse groente, maar soms wel heel erg gemakkelijk). Ik heb er een kraftzak omheen gedaan en vastgebonden met vleestouw. Het is net de zak van Sinterklaas, toch? Heel simpel, maar toch best leuk. Tja, het is geen creatief hoogstandje, maar ach... Die leuke doily en de gave zak zijn te koop bij Knutsel & Zo. Ga zeker even langs bij KARIN & DIDY en ANNEMARIE & MERIT. Zij showen vandaag weer leuke creaties. Ik ga snel even een kijkje nemen. Tot morgen!

21 opmerkingen:

  1. ze zijn harstikke leuk ziet er heel gezellig uit!!!

    Fijne dag veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige lichtjes. Heerlijk s'avonds de kaarsjes aan, dat brengt gelijk weer wat sfeer in huis!

    Fijn weekend!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O,dit is ook heel leuk Sanne!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor!! En zo gezellig ook! Ik vind ze zeer geslaagd.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zijn ze zeker en het hoeft allemaal niet zo ingewikkeld om een leuk effect te creëren toch? Leuk dat je weer meedoet Sanne bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo een mooi en sfeervol bericht op deze grijze en mieserige vrijdagochtend. Daar worden wij heel warm van binnen, zeker ook omdat het KNUTSEL & ZO vrijdag is (en bijna weekend! :-)
    Groetjes van je dt-maatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor sanne, lekker sfeervol op deze koude sombere dagen.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zier er gezellig uit deze lichtjes, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellige lichtjes heb je gemaakt hoor heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Staat idd heel gezellig zo in huis. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoeft geen hoogstandje te zijn om tof en sfeervol te zijn. Dat zie je hier maar weer aan. Leuk!!
    Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik vind ze leuk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Staat ontzettend gezellig!
    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hihihi, Sanne, geweldig. Ik vind ze keileuk!!!!
    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave lichtjes Sanne!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er sfeervol uit! Het is net alsof de foto 'gloeit'! Gaaf hoor.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sanne, Wat ben jij creatief..zucht..!! Ziet er super leuk uit! En dat van pindakaaspot en groente.!! Lekker makkelijk en het ziet er erg leuk uit!
    Fijn weekend!
    Groetjes, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Sanne, nou ik vind ze er super gezellig uitzien hoor! Heerlijk toch die gezelligheid weer in huis te halen. Leuk gemaakt hoor! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als je je maar geamuseerd hebt! Niet zo'n creatieve hoogstandjes zeg je? Lijkt mij anders toch wel heel creatief hoor! En heel leuk gevonden ook, zeker die zak van Sinterklaas :)
    En groenten uit een pot zijn toch even gezond? Proberen ze iedereen al jaren wijs te maken haha!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kan heel goed zien dat je voor de klas staat Sanne. Rond deze tijd zijn de glazen potjes niet aan te slepen op de scholen haha Ik vind dat je er iets heel gezelligs van gemaakt hebt hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk gedaan! Zal vast heel sfeervol staan in huis!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!