zaterdag 16 februari 2013

Leuk nieuwtje!


Een gewone woensdag in november. Een rotdag eigenlijk. Ik zoek buiten naar onze lieve kat die vermist is, maar vind hem niet. Verdrietig kruip ik op de bank en open de mail. Reclame, spam, reclame en nog meer spam... En een mail van Eline! Eline? Ja, Eline, dé Eline. Of ik mee wil werken aan haar nieuwe boek. Nou, daar hoef ik niet lang over na te denken. Het is immers een stille droom van mij. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik weg ben van Eline's boeken... en spulletjes.

Het wordt een zomers boek. Veel kleurtjes en lekker vrolijk. Helemaal mijn ding dus. Het was heel vreemd om in november met schelpen te werken, terwijl de Kerst voor de deur stond. Inmiddels ligt het boek bij de drukker en op 1 april is het zover: Eline's Buitenhuis ligt in de winkels.

Jullie snappen het wel: ik ben apetrots! Mijn naam in een boek, wie had dat ooit gedacht! Ik kan niet wachten!

45 opmerkingen:

  1. wat gaafffffff...........
    proficiat.


    groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf! Natuurlijk ben je apetrots. En terecht :)
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf. Natuurlijk ben je supertrots, het is ook een hele eer. Fijn weekend Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Daar mag je ook trots op zijn!!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superssssssssss, wat leuk voor je, ben benieuwd!!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg .. dat het maar snel 1 april mag worden. Het is toch geen grap he? Haha. Veel plezier met de voorpret en succes met wachten.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Sanne, ik dacht het al ;-)
    Superleuk meid, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe cool is dat!!!!
    Gefeliciteerd, was zeker wel lastig om dit geheimpje te bewaren ;)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sanne wat is dit gaaaaaaaaaaaaaaaaf, dikke dikke proficiat!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dat is mooi nieuws, je verdient het je hebt een prachtige stijl!!

    Lieve groetjes
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gaaf zeg, gefeliciteerd, natuurlijk ben je daar super trots op.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. meis, ik ben zo trots op je. Gefeliciteerd en geniet er lekker van.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat GAAAF gefeliciteerd! Daar mag je zeker trots op zijn, ik kan ook niet wachten tot het boek uit is, alleen de voorkant beloofd al heel wat goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig Sanne, het boek ziet er weer heerlijk uit!
    Ik heb ze allemaal, dus deze komt er ook vast bij :-)
    En ..... ze worden met regelmaat gebruikt.
    Gefeliciteerd!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaaaf Sanne!! Proficiat!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, dat is zeker gaaf, heel erg leuk Sanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat superleuk voor je, gefeliciteerd!!!
    Geniet er maar lekker, ben heel benieuwd wat je hebt gemaakt.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hartstikke leuk voor je, daar mag je met recht trots op zijn. En het boek komt bij mijn collectie!
    Fijn weekend, xx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwww, hoe leuk is dat?!!!!!
    Gefeliciteerd met deze eer.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zoooooo wat GAAAAAAF!!! Gefeliciteerd!!!
    Dan "woon" je straks ook een beetje hier ;) want ja, de andere boeken heb ik al dus we houden de boel compleet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat supergaaf! Dat moet moeilijk zijn geweest om voor je te houden! Ik ben superbenieuwd naar je bijdrage, maar die is, te zien aan de vrolijke kleurtjes die helemaal in jouw straatje passen, vast fantastisch! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooooo wat super gaaf Sanne, onwijs leuk om zelf meegewerkt te hebben aan een "Eline" boek. Wauw wat zal jij trots zijn, geniet ervan. Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend gaaf zeg!! Daar mag je ook enorm trots op zijn; ti's je ook van harte gegund en ik ben heeeeeeel benieuwd naar je creatie!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat GAAF Sanne, ik weet inmiddels hoe gek je bent van haar werk en materiaal. SUPER stoer dat je aan haar boek hebt mogen meewerken! Dit was dus een van je geheime projectjes! Ben heel benieuwd naar je kunstwerkjes in het boek! (Wat veel uitroeptekens, haha. Maar vind het gewoon tof voor je, als mede Eline fan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo gaaf, echt terecht dat je daar trots op bent! Je hebt je kerstvakantie niet voor niks zo hard gewerkt aan alle creaties :) En fijn dat het nu bekendgemaakt mag worden en binnenkort iedereen kan meegenieten. De cover laat al zien dat het jouw stijl is, wordt leuk!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat geweldig!!! Het is idd helemaal jouw stijl! En daar mag je met recht súper trots op zijn!!! Ik ben hartstikke nieuwsgierig!! Gefeliciteerd!!
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ohh wat supergaaf voor je, hartelijk gefeliciteerd ! Kijk nu al uit naar het boekje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai Sanne, wat super leuk voor je! Kan me voorstellen dat je er al naar uitkijkt om zo'n pracht boek in je handen te hebben en dan ook nog jezelf er in tegenkomen! Super voor je! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat superleuk zeg dat je mocht meewerken aan het boek! Gefeliciteerd!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super! Wat leuk, zeg! Heel benieuwd naar jouw creaties in dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, wat supergaaf!
    Ben benieuwd naar je creaties in het boek!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een nieuws zeg! en jij hebt dat dan nog zo lang kunnen geheim houden!?! Proficiat meid! Je creaties met Eline dingen zijn altijd super!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw wat super leuk! Je maakt ook zulke leuke dingen!
    Gefeliciteerd, ben erg benieuwd naar je creaties.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat ontzettend leuk! Super! En het ziet er ook heerlijk vrolijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Jeetje, wat super zeg! En helemaal verdiend, je hebt zo'n mooiestijl die erg goed bij Eline past. Mag je trots op zijn!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tjonge Sanne en dat heb je zo lang stil kunnen houden!!!?? Dat is wel heel erg knap zeg! Wat een ontzettend leuk nieuwtje!! Met recht mag je apetrots zijn op jezelf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd Sanne met zulk goed nieuws.....en zeker als je daar altijd al van gedroomd hebt....iets om echt trots op te zijn....
    Ben heel benieuwd naar het resultaat.....
    groetjes Rosia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat is zeker leuk nieuws Sanne!! Hartstikke tof voor je, dat heb je wel lang verborgen moeten houden zeg, knap hoor. Het is je heel erg gegund en ik ben heel benieuwd naar je bijdrage. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Tjee Sanne wat een gaaf nieuws!! Ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt voor het nieuwe boek.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ontzettend leuk!!
    Super voor je!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk hoor!
    Ik kijk nu al uit naar het boek met alle mooie dingen er in.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Weet niet of je mijn berichtje op Facebook hebt gelezen, dus daarom nogmaals hier. Helemaal te gek dat je gevraagd bent door Eline! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Sanne, wat super de super dat je mee mocht werken! Ik vond het zelf zo leuk om dat hele proces van het begin tot het einde mee te maken. Tof dat jij dat nu ook meemaakt!! Ik kijk ernaar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. O Sanne, wat is dit gaaf voor je! Wauw, wat heerlijk! Je maakt ook prachtige dingen, helemaal in Eline's stijl :-) Ik ben heel benieuwd naar het nieuwe boek, met jouw naam erin! Genietse van de voorpret ;-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!