vrijdag 7 juni 2013

Knutsel & Zo - Eline's Babies #6


Welkom op deze zonnige Knutsel & Zo-vrijdag. Het belooft een leuke dag te worden, want vandaag komt mijn kanjer thuis van Frankrijk. Hij is maar een paar dagen weg geweest, maar ik heb hem toch gemist. Het is wel stil in huis zonder hem. Yuri heeft gisteren, samen met Rolf, de Alpe d'Huez maar liefst 4x beklommen. Ik ben apetrots op hem. Het was een hele belevenis en ik baal ervan dat ik er niet bij kon zijn.

Nu over naar 2 kaartjes. Er zijn weer 2 babietjes geboren. Het eerste kaartje is voor Veerle. Lekker roze. Met allemaal spulletjes van Eline Pellinkhof. Ik krijg er geen genoeg van.


Op deze foto is goed te zien dat ik met laagjes heb gewerkt. De kap van de wieg en het babietje komen wat naar voren. 


Het tweede kaartje is voor Seb. Een kopie van de roze kaart, alleen dan gespiegeld. En in het blauw natuurlijk. Met het andere babietje. En de juiste naam.



De materialen op de kaart zijn bijna allemaal te koop bij Knutsel & Zo. Hieronder het boodschappenlijstje:
- Papierblok Marianne Design - Hello Sweet Baby
- Kraft cardstock
- Collectables MD - Eline's Baby

Ga vandaag ook even langs bij KARIN & DIDY en JUDITH. Zij hebben ook weer wat moois gemaakt met nieuwe spulletjes uit de webwinkel. Ik wens jullie alvast een fijn weekend! Bij ons gaat dat wel lukken, denk ik. Vanavond verrassen Colien en ik de mannen met een BBQ. Met dit weer is dat geen straf.



19 opmerkingen:

  1. Ziet er weer heel mooi uit. Blijf genieten van hoe jij je kaartjes maakt.
    Wat knap dat ze 4 x omhoog zijn gegaan. Super.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes Sanne...en wat kun je trots zijn op je Yuri...TOP Prestatie!!!!!!

    Fijn weekend Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaartjes, ik vind ze super leuk geworden,
    lekker vrolijk en fleurig ☼

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk! Zag de naam Veerle in mijn sidebar staan en moest meteen even kijken. Wij 'hebben' twee Veerle's: eentje van de broer van Joost en eentje van mijn broer. Wat zul jij trots zijn op Yuri, vier keer omhoog, wat een prestatie!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaartjes Sanne en wat een prestatie van jullie kanjers!
    Geniet van jullie BBQ avond!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een kanjer, uiteraard ben je daar trots op.
    schattige kaartjes heb je gemaakt, heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. TOP - GEWELDIG van Yuri en Rolf!!! Veel plezier vanavond samen aan de BBQ op deze lekker warme dag!

    Je kaartjes zijn weer zó schattig! Eline's baby's blijven lief vervelen nooit.

    Hele fijne dag en geniet!
    Zonnige groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind je kaartjes prachtig, Sanne, toevallig heb ik ook twee Eline babykaartjes klaar!!
    gefeliciteerd met Yuri, en veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw meis, schitterende kaartjes.

    ook namens ons gefeliciteerd met de prestatie van Yuri. Fijne werkdag, geniet van zijn thuiskomst en alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaartjes heb je weer gemaakt!
    En wat een prestatie van Yuri, knap hoor!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je weer mooi gemaakt Sanne! Met dit papier is het ook geen straf om mee te werken. Wat goed dat de mannen de berg vier keer hebben beklommen! Een hele gezellige BBQ gewenst, en een fijn weekend. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 schatjes van kaarten. De bolletjes aan het wiegje zijn helemaal leuk.

    groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige prestatie en fijn dat je hem vandaag weer ziet! Je kaartjes zijn weer schatjes! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave kaartjes!!! Ik begrijp precies dat je er geen genoeg van kan krijgen, ik heb dat zelf ook. Nog maar een poosje doorgaan.
    Geniet van je weekend samen met Yuri!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo schattig! Helemaal geweldig! Heel leuk ook met die spiegel-uitvoeringen. Die papiertjes zijn ook helemaal fantastisch. Je hebt er weer een leuke draai aan gegeven!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele lieve kaartjes zijn dit Sanne, met dat mooie papier!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 superkaartjes heb je weer gemaakt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn weer gaaf, leuk om de meisjes- en jongensversie onder elkaar te zien. Beide zijn lief en toch stoer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!