vrijdag 2 augustus 2013

Knutsel & Zo - kaartje


Dit soort kaartjes kun je niet genoeg op voorraad hebben. Ik zou wel eens willen weten hoeveel ik er het afgelopen jaar al heb gemaakt (en verstuurd). Dit is vast niet de laatste. Ik zag de leuke sketch bij Dutch Card Lovers. Ik was er meteen helemaal weg van. Ik heb de cirkels van de sketch vervangen door wolkjes. Vond ik wel toepasselijk. Zeker de grote roze wolkjes. Een eenvoudig, maar kleurrijk kaartje.

Hiermee maakte ik de kaart:
- Papier 4 Heures 37 - 31 cours des 4 jeudis
- Tekststempels Marianne Design - Eline's Words
- Kraft cardstock
- Wolkjesmal Joy! Crafts 

Ik begin deze hete dag met een bezoekje aan ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Wie weet hebben ze van de week een gaatje gevonden om te freubelen. Fijne dag! Ik zoek de schaduw op met een haaknaald en een bolletje katoen.

17 opmerkingen:

  1. Super leuke uitwerking van de sketch! Heel leuk kaartje is het geworden met de vrolijke papiertjes. Ik maak van bijna elke kaart een foto voor mijn blog. De kaarten plaats ik vervolgens in een mapje op mijn computer. Ik heb ook een mapje "verkocht" en "verstuurd", zo heb ik een mooi overzicht welke kaarten de deur uit gaan. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart, en een mooie uitwerking van de schets. Het papier is ook erg veelzijdig. Leuk idee de wolkjes bij zwangerschap. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja, en na al die zwangerschappen, volgen uiteraard bevallingen, dus binnenkort geboortekaartjes....
    heel erg leuk resultaat in ieder geval,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te gek! Mooi uitwerking van de sketch, leuk met die wolkjes en ik zie toch de pijlen in je kaartje terugkomen, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow gave uitwerking van de sketch zeg en inderdaad beide in de wolken vandaag.........leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supergave kaart Sanne! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Prachtige kleuren.


    Fijn weekend Alvast !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel origineel verwerkt en erg mooi vind ik je zomerse kaart, Sanne! Leuk dat je ondanks deze warmte meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een super leuk kaartje, echt super leuk met die wolkjes zo!
    Erg vrolijk kaartje.

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vindt hem geweldig, heel vrolijk en leuk bedacht met de wolkjes. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart en de sketch is heel duidleijk zichtbaar, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke én originele uitwerking van de schets!
    Leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en heel origineel de uitwerking van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterend mooi kaartje
    hier zou je vast en zeker een hoge score mee halen
    ik vind het echt een hele mooie uitwerking van de schets

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw. Is dit ff een gave uitwerking van de sketch! Ik heb mijn variant al 'ingestuurd', was er al niet zo tevreden over, en nu ik jouw kaartje zie... Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige uitwerking van de schets! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!