vrijdag 18 oktober 2013

Knutsel & Zo - Eline's Buitenhuis #10


Ik heb vakantie, maar toch komt er weinig van knutselen terecht. Ik probeer te genieten van mijn weekje vrij. Gezellig afspreken met vriendinnen en familie, thuis wat aanrommelen en hier en daar wat creatief bezig zijn: borduren, haken... Maar ik maakte ook nog deze letterbak. Ik ben weg van letterbakken, maar het is nog leuker om ze zelf te pimpen. Laatst maakte ik er al één in vrolijke kleurtjes. Nu eentje in beach-stijl.

Het borduurpatroon komt uit het boek Eline's Buitenhuis. Het boek is te koop bij Knutsel & Zo. Het hartje borduurde ik in een schijfje hout. Bedankt papa voor het zagen en boren ;-) De schelpjes en het echte strandzand kreeg ik van mama, ook bedankt! Wat moet je toch zonder ze, hè? Het vouwpatroon van het windmolentje staat ook in het boek, evenals het patroon van het visje. Ik knipte het uit kurk.


Deze spulletjes zijn te koop bij Knutsel & Zo:
Papierblok Eline's Buitenhuis - Beach House
Stempels Eline's Buitenhuis - Beach House
- Creatable Marianne Design - Frame
Hopelijk vinden jullie het weer een leuke creatie. Nog meer leuks is te zien bij ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Ik wens jullie een fijne dag en alvast een fijn weekend! Hopelijk kan ik snel weer iets nieuws laten zien.

Oh ja, de letterbak is nog steeds te maken voor het goede doel: Alpe d'HuZes. Op 16 november gaan we er weer mee aan de slag. Er was nog zoveel vraag naar. 

27 opmerkingen:

  1. Wauw, deze is zó ontzettend gaaf! Ik bel dol op deze kleuren en er valt zoveel moois te zien in elk vakje. Echt super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf geworden! De kleurencombi en je hartje in hout is ook helemaal top :). Prachtig eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een plaatje, helemaal leuk! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,

    Wat heerlijk z'n weekje vakantie, lekker even bijkomen...je hebt weer een super staaltje creativiteit op je blog gezet.....wat is deze letterbak ook weer leuk....prachtig al die zee dingetjes...
    Hier gaan ze komende week van de vakantie genieten.
    Fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi nog een beetje zomer. Althans strand, zand, zee, vlaggetjes - voor mij een heerlijke zomerse creatie! Ook in de herfst en winter leuk!!! Mijn favoriete tijd van het jaar is de lente, toch moet ik toegeven dat de kleuren die ons de natuur momenteel schenkt geweldig zijn!
    Fijne laatste vakantiedag en een gezellig weekend,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. enig zo'n bak met leuke spulletjes, jee blijft kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n letterbak is idd erg leuk. Zeker met die strandspulletjes
    Heb m'n grote letterbak in de huiskamer net verandert in een herfsttafereel.

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supergaaf! ben helemaal weg van dat geborduurde hartje, ik ga mijn vader ook eens lief aankijken ;) mijn vriend is namelijk niet handig, maar mijn vader wel! owja die oogjes op het konijn zijn veiligheidsoogjes, dus ze kunnen niet los, in veel zaken te koop in allerlei maten, ik heb ze bij echtstudio gehaald....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ook zo'n onhandige vriend... Maar zeer handige vader! Die oogjes ken ik wel, maar ik had er niet aan gedacht. Toch maar eens scoren dan.

      Verwijderen
  9. Heel erg leuk gemaakt weer Sanne, er is veel leuk te zien in je letterbak, geniet nog van je laatste vakantiedagen, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat weer leuk gemaakt. Je blijft kijken naar alle leuke dingetjes.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sanne wat gaaaaf!!! Wij zijn er weer helemaal weg van! Je kan uren naar jou letterbak kijken en dan zie je alsnog wel weer iets wat je nog niet gezien had...SUPER!!

    Liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk gedaan Sanne!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt te gek, zo mooi!!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SUPERgaaf Sanne, zo leuk zijn die kleine zelfgemaakte details, de rest natuurlijk ook, maar dit maakt het meer speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig!!!! Kwam het via via tegen op facebook ook daar gelijk ff geliked ;-)
    De kleuren, papier de hele opzet spreekt me enorm aan!
    Echt schitterend, wat een inspiratie!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een leuk letterbakje gemaakt.
    Super groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk!
    Nog een vraagje: weet je of de Scrabble letters ook ergens te koop zijn? Of moet ik op zoek gaan naar een oud Scrabble spel?
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda,

      Mijn moeder koopt alle Scrabble-spellen voor me op bij de Kringloop. Voor 75 cent heb je dan een heleboel stenen. Dat geldt ook voor Bingo-getallen. Je hebt ook merken die ze verkopen, maar je betaalt je scheel.

      Liefs Sanne

      Verwijderen
  18. Super leuk!
    Nog een vraagje: weet je of de Scrabble letters ook ergens te koop zijn? Of moet ik op zoek gaan naar een oud Scrabble spel?
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwie!!! Dit is wel ff super leuk gemaakt zeg. Helemaal GEWELDIG.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!