zondag 22 december 2013

Haken, haken, haken...


Bijna iedere avond neem ik even de haaknaald in mijn hand. Lekker ontspannen voordat ik mijn bed in duik. Zo maakte ik voor mijn klassenmoeders een klein kerstcadeautje. Ik haakte 2 Olvarit-potjes om. De moeders waren blij verrast met dit zelfgemaakte cadeautje. Daar doe je het toch voor.


Een leuk setje toch? Belletje en labeltje eraan. Klaar!


Ik haakte ook nog deze doily. Het patroon vond ik bij Haken en Meer. Leuk met een kaarsje erop of een bloempot.


Verder ben ik bezig met een grote vlaggetjesslinger. Hij staat in het boek 'Haken & kleur'. Ik vond hem zo leuk, ik moest er gewoon aan beginnen.


De 10 vlaggetjes zijn inmiddels klaar. Zoals je ziet moet ik alle draadjes nog afhechten. Een rotklusje minder leuk klusje. Daarna ga ik de vlaggetjes nog aan elkaar haken. Als het goed is moet ik de slinger dan net voor mijn verjaardag afhebben ;-)


Toen begon ik ook nog aan een kussen. Ook uit het boek 'Haken & kleur'. Al ligt dit werkje even stil... Want er kwamen wat cadeautjes tussen. Een een sjaal voor mama. En...

Gelukkig heb ik vakantie. Kan ik lekker heel veel haken. Tot mijn handen niet meer willen.

14 opmerkingen:

  1. Leuk allemaal, jij bent goed bezig!
    Fijne zondag, groetjes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet het er allemaal leuk uit Sanne,jij hoeft je in de vakantie in ieder geval niet te vervelen..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent er maar druk mee!
    Maar het ziet er allemaal wel heel leuk en vrolijk uit!
    Groetjes en fijne dagen!
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij goed bezig, ziet er allemaal toppie en gezellig uit !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ?
    Veel liefsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het haken is inderdaad erg verslavend! En jij bent heel goed bezig, zeg! Leuk dat je klassenmoeders het cadeautje zo leuk vonden. Daar doe je het inderdaad voor!
    Ik ben benieuwd naar de rest van je uitwerkingen.
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig Sanne! Leuk dat het lekker ontspannend werkt en dat je volop inspiratie hebt voor het maken van projectjes. Geniet er van en veel succes met keuzes maken tussen alle leuke dingen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent goed bezig! Al hakend is de vakantie om voor je het weet ;)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O jeetje wat een produktie. Allemaal zulke leuke dingen. Ik ben zelf ook aan het handwerken en zit met verbazing naar je prachtige haakwerkjes te kijken. Supermooi Sanne!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke/ kleurrijke haakwerkjes, je hebt de smaak goed te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bezige bij ;)
    Wat een mooie projecten allemaal, veel plezier ermee en een fijne vakantie.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kunt het jaar straks afsluiten met tevredenheid. Mooie projecten voor Knutsel & Zo, inzet voor Alpe D'Huzes, leren haken...
    Ik wens jou samen met Yuri mooie feestdagen toe en veel plezier voor 2014!

    Warme decembergroeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, jij zit niet stil zeg!
    Leuk allemaal hoor.
    Ik kan me voorstellen dat de moeders blij zijn met hun baby voedings potjes, die zijn ook echt TE leuk.
    Veel plezier verder en hele fijne vakantie en feestdagen.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo zo, goed bezig hoor. Wat een leuke dingen ben je allemaal aan het maken. Ik heb toevallig ook zo'n leuk olvarit potje omgehaakt voor mijn moeder. Die geef ik met kerst. Iedereen is er dol op. zo'n vlaggenlijn is geweldig om op te hangen als je jarig bent. Hopen dat hij op tijd klaar is.
    Fijne dagen vanuit een wit Oostenrijk. ( al mag er best nog wat meer sneeuw vallen anders is het over een paar dagen groen hier)
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf, Sanne! Zo tof allemaal, maar je vlaggenlijn is echt te gek! Je setje potjes op het ster-bord trouwens ook, toffe kleurtjes bij/met de onderzetters!
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!