zondag 8 december 2013

Pannenlap


Iets wat ik al heel lang wilde haken was een pannenlap. In het haakboek van Mollie Makes stond een leuke. Al stonden de kleuren mij niet helemaal aan. Dus gebruikte ik mijn 'eigen' kleurtjes. Zoals je ziet haakte ik met een dubbele draad. Dat had ik nog nooit gedaan. Het patroon in het boek vond ik niet helemaal duidelijk. Toch ziet de pannenlap eruit als het voorbeeld. Alleen dan nog veel mooier ;-) Of ik hem ga gebruiken? Nee, natuurlijk niet. Dat is zonde ;-)

15 opmerkingen:

  1. Haha ja inderdaad zonde. Deze leuke creatie moet dagelijks in het zicht hangen en niet alleen uit het kastje komen om vervolgens onder een pan te belanden! Leuke kleurtjes weer, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat mooi rond gehaakt zeg!!
    Als je goed naar de foto kijkt dan zien je nergens, echt NERGENS een oneffenheidje, heel mooi.
    Leuke kleuren en gebruiken....ben je gek ofzo?!! Echt zonde.
    Fijne zondag verder, lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das ook grappig, lag vanochtend in bed aan iets te denken dat ik wil gaan haken en bedacht dat ik dat best wel eens met een dubbele draad zou kunnen proberen. En nu zie ik jouw pannenlap. Echt toevallig. Mooi is ie in jouw kleurtjes. Groot gelijk dat je 'm voor de sier hebt gemaakt ;)
    Fijne zondag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem werkelijk prachtig!!
    xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf gemaakt, wat een kunstig werkje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is perfect en zo mooi rond en plat! Dat lukt mij echt nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtpannenlap! Echt voor de sier!
    Wat voor katoen heb je gebruikt! Leuk zo, met dubbele draad.
    Fijne avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Sanne wat vind ik het toch knap al die haakwerkjes van jou! Ik moet me er ook weer eens in gaan verdiepen. Je housewarming schilderijtje van vrijdag is ook super....sorry voor de late reactie!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend Sanne!! Wij doen het je echt niet na! poeh wat een werk moet dat geweest zijn!.. en ook wij zouden zeggen gewoon voor de sier!

    Lieve groetjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creaties heb je gemaakt:-))

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is echt super gaaf, en mooie kleuren !
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb ook naar dit patroon zitten kijken met grote ogen, ik snapte er niets van..
    Gewoon maar proberen dus...

    Hij is namelijk prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, gewoon wat proberen hoor. Ik heb af en toe een extra losse gedaan, zodat hij goed plat wordt. Enne... heb je vragen, mail me gerust!

      Liefs Sanne

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!