dinsdag 18 februari 2014

Vilten


Afgelopen zaterdag organiseerden Colien en ik weer een leuke workshop voor Alpe d'HuZes: vilten. Deze keer verzorgden we de workshop niet zelf, maar kwam Kim van Vilt à la Kim gezellig langs. Daardoor konden Colien en ik zelf ook een keer deelnemen aan de workshop. We maakten onder andere deze leuke glaasjes. Ik denk dat ik binnenkort maar eens een bezoekje breng aan het tuincentrum. Even leuke plantjes kopen voor in deze glaasjes. Wat lente in huis halen. Ik weet namelijk niet of die winter nog gaat komen.

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg....zijn de kleurtjes ook vilt of is dat verf?

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Diny, bedankt voor het compliment. De kleurtjes zijn ook van vilt.

      Liefs Sanne

      Verwijderen
  2. Ik moet je helaas teleurstellen: er zal geen winter meer komen zegt onze Belgische weerman. En stiekem ben ik daar toch wel blij mee ;-)
    Je glaasjes zijn heel erg leuk geworden! Je hebt ze weer in typische 'sanne-kleurtjes' gemaakt en ze zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat ook helemaal niet erg, Evy. Ik ben niet zo'n wintermens. Ik hou van zon!

      Liefs Sanne

      Verwijderen
  3. Dit ziet er kei leuk uit. Ik heb het wel eens gezien op een hobbybeurs. Het is heel apart om mee te werken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf zeg, heb lang geleden ook eens zo'n workshop vilten gedaan, wat een geklieder :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf! Ik dacht eerst, toen ik het kleine plaatje in mijn leeslijst zag, dat jullie bekers beschilderd hadden. Maar dit is heel iets anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf resultaat!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke creaties heb je gemaakt! Ik zie er al helemaal een plantje in staan, leuk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn mooi geworden, helemaal in So-Sanne stijl!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ziet dat eruit zeg! Tof gedaan.
    O en die winter...please nu niet meer. Ik ben me al helemaal aan t opladen aan die enkele straal zon, voorjaarsbloemetjes die t al aan durven hun kopjes boven de grond uit te steken en de vogeltjes. Die zingen alsof t al lente is. Heeerlijk. Ik voel me net als die vogeltjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij hoeft de winter ook niet zo nodig meer. In december vind ik wat sneeuw nog wel leuk, maar na de jaarswisseling ben ik er wel klaar mee en mag van mij de zon gaan schijnen. Met die kou blijf ik het liefst in bed liggen ;-)

      Verwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!