zaterdag 24 mei 2014

South Bay Shawl


Ik heb me in de meivakantie weer goed bezig gehouden. Het was lekker weer en dus begon ik aan een nieuw haakprojectje: een omslagdoek (South Bay Shawl). Ik vond het leuke patroon hier. Simpel en het haakt lekker weg.


Op de bank...


In de auto op weg naar de Apenheul...


In de tuin als de zon schijnt...


Tadaa, de basis!


Natuurlijk nog een lief zachtroze...


... en mierzoet randje...


Klaar!

Inmiddels ben ik bijna klaar met nummer 2. In heel andere kleurtjes, dat wel! Geniet van het zonnige weekend. Ik reserveer mijn ligbedje in de tuin!

8 opmerkingen:

  1. ik ben ook met een bezig voor mijn moeder! mooi is deze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Sanne! Haken is echt wel heel leuk en ontspannend om te doen. En kan inderdaad overal ;)
    Fijn weekend nog, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ze zijn zo fijn! Op de bank, in de auto naar mijn werk... Ik ben ook bezig, bijna af...
    Fijn weekend verder, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk patroon! Gezellige kleurtjes ook, maar dat is natuurlijk geen verassing. :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gaaf hoor en die tweede heb ik inmiddels dus ook al gezien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kleurtjes heb je gebruikt voor de South Bay sjaal! Helemaal fantastisch!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij hadden je omslagdoek al eerder bewonderd op..facebook? Maar wat is ie gaaf! Super in deze Sanne kleurtjes :) . Wij zijn reuze benieuwd naar de tweede!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!