vrijdag 11 juli 2014

Knutsel & Zo - kleindochter


Goedemorgen allemaal! Bijna vakantie. Het is vandaag de laatste schooldag voor ons, maar vooral ook Knutsel & Zo-dag. Dit kaartje maakte ik voor een collega van mama. Zo wordt heel binnenkort oma van een kleindochter. Schattig toch? Dit gebruikte ik uit de webwinkel:

Paperpad 4 Heures 37 - 31 Cours des 4 Jeudis
- Label kraft
Jute touw

Kraft cardstock

Ik ga vandaag nog even genieten van mijn laatste ochtend met 'mijn' super lieve klasje. Gisteren maakte ik kennis met mijn nieuwe klasje. Over ruim 6 weken mag ik met ze aan de slag. Nu al zin in, maar eerst genieten van een vakantie waar ik minstens net zoveel zin in heb. Maar eerst: op naar ANNEMARIE & MERIT en KARIN & DIDY. Fijn weekend alvast! 

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Sanne en wat heerlijk 6 weken vakantie!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaartje...geniet heerlijk van je vakantie!!!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker schattig, lieve kleuren! Geniet van je laatste dag en een heeeele fijne vakantie toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en lief kaartje.
    Geniet van je vakantie.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje
    en geniet lekker van de vakantie
    Ik nog een ochtend werken maandag en dan heb ik ook vakantie
    Liefs Cinderellla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuk en lief kaartje ! mooi, de stempel werkt altijd goed, geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf kaartje, leuk met die stik randjes ☺
    Geniet van je vakantie !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend alvast ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie zeg! Het papier is ook erg mooi. De leuke details en de stikrandjes maken het weer helemaal een So Sanne kaartje! Schitterend :) .

    Geniet maar heerlijk van je vakantie!
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuk kaartje!
    Jammer is dat hé, 'jouw' klasje los moeten laten. Maar als je in het nieuwe jaar weer een tijdje bezig bent, merk je dat je ook weer een band met je nieuwe klas krijgt.
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lieverd weer, Sanne!
    Het moet toch een heerlijk gevoel zijn om zes (!) weken vakantie te mogen vieren (nou ja, die 6e week is vaak om je voor te bereiden op het nieuwe schooljaar). En na je zomervakantie duurt het ook niet meer zo heel lang voor je met verlof mag. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superschattig en mooi kaartje! Geniet van je vakantie, Sanne, wij moeten nog een weekje werken en is het hier ook zover.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje! Tja, einde van het schooljaar is altijd een beetje dubbel. Maar je nieuwe klasje wordt vast weer net zo leuk! Tenminste, dat houd ik mezelf altijd maar voor... :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh ik he die stempelserie ook, hij blijft leuk hè? Mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje, Sanne!
    een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief babykaartje! Echt jouw specialiteit. Geniet van je vakantie!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig kaartje weer! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een liefje weer! Geniet van de vakantie, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje!! En nu lekker genieten van een welverdiende vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje zeg!! Attent van je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!