vrijdag 10 april 2015

Brenn


Een oud klasgenootje van me beviel rond Pasen van een zoontje. Zij spaart geboortekaartjes. Toen Nina geboren werd, stuurde ik het geboortekaartje naar haar op. Nu Brenn geboren is, dacht ik dat ze een zelfgemaakt geboortekaartje vast ook wel kon waarderen. Het werd deze. Met een klein gehaakt haasje. Ik gebruikt wat nieuwe materialen van Marianne Design:

- Creatable Confetti: LR0342
- Stempels baby teksten UK: CS0923
- Adhesive Gems Blue: JU0938

Ik gebruikte van de confetti-mal niet alleen de confetti als muisjes, maar ook het restantje op het label. Geeft een leuk effect, vind ik. Tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

  1. Zo'n lief kaartje, met al die verschillende materialen. Dat haasje staat er zo mooi bij!
    Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en lief!!
    Lieve groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een schatje, mooi met die blauw/witte muisjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh zo lief met dat haasje! Die confettimal is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Sanne! Erg leuk bedacht met de confetti mal. Oh en wat een schattig haasje!!

    lieve groetjes en een fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! Gave details, zoals de confetti, het haasje en de veiligheidsspeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet zeker dat ze dit gaat waarderen.
    Wat een leuke kaart weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, dat haasje..wat leuk. Ook de confettimal kom zo goed tot zijn recht. Top kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!