vrijdag 25 december 2015

Fijne feestdagen!


Ik besloot ook dit jaar geen kerstkaartjes te maken. Maar voor mijn ouders maak ik uiteraard een uitzondering. Mama zei een tijd geleden al dat ze het kerststalletje van Marianne Design (COL1395) zo leuk vindt. Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan. Het huisje knipte ik zelf, maar je kunt natuurlijk ook het leuke stalletje van Marianne Design (COL1396) gebruiken. Het stalletje bestempelde ik met CS0943. Het dak is gemaakt van jute. Fijne feestdagen en alle goeds voor 2016!

7 opmerkingen:

  1. Ik houd van deze kleurencombinatie! Je kaart ziet er mooi uit. Jij ook fijne feestdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Mooi in deze kleuren. Ik heb ook geen kerstkaarten gemaakt, ik heb er alleen één gestuurd aan mijn omaatje. Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor je ouders! Als je voor iemand een uitzondering kunt maken is het wel voor hun, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt leuk.
    Vooral het dakje van jute, geweldig bedacht.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk in zwart/wit! Zeker in combi met kraft en jute, helemaal top! Veel plezier deze 2e kerstdag....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurencombi en een erg leuke scene op de kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!