woensdag 27 januari 2016

Eline's hertje


Die lieve Eline Pellinkhof liet mijn zowat grootste wens uitkomen. Ze ontwierp een übercute hertjesmal! Ik mocht er wat kaartjes mee maken voor de nieuwste Marianne. Wellicht heb je hem al gezien. Voor Nina's verjaardag maakte ik dit kaartje. Gebaseerd op haar geboortekaartje, al vind ik hem stiekem nóg leuker. Deze COL1401 is binnenkort te koop. Evenals dit schattige papier (PB7050 - ook in het blauw).


Dit hertje kreeg uiteraard ook een plekje op Nina's dagboek. Hierin schrijf ik al vanaf de positieve zwangerschapstest ALLES op. Hopelijk vindt Nina het later leuk om dit terug te lezen.

Ik heb jullie de afgelopen tijd een beetje verwaarloosd. Dat spijt me. Druk, druk, druk. Ik heb wel het één en ander gemaakt zo 's avonds op de bank. Dat ga ik jullie de komende tijd laten zien.

21 opmerkingen:

  1. Het kaartje is echt übergeweldig!! :) Te lief gewoon! En ik kan inderdaad niet wachten tot het hertje in de winkel ligt.. Je dagboek had ik op IG al gezien, maar hier vind ik het nog veel leuker, ik weet niet hoe dat komt ;)
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaart Sanne en dat hertje is zeker supercute.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben helemaal weg van je kaartje en van de mal, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het kaartje blijft een plaatje, zó schattig! En leuk dat je het dagboek ook met het hertje en Nina's mooie namen hebt gepimpt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het helemaal met je eens Sanne, het hertje is een schatje!
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad een schattig hertje! Leuke kaart heb je ermee gemaakt. Nina boft met zo'n moeder die van alles opschrijft. Dat komt er bij mij op een of andere manier maar niet van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik ben verkocht! Ik hoop dat je aandelen hebt in dit idee, want ik ben een van de velen die zaterdag naar de winkel rennen om dit hertje te gaan halen ;-)
    Je kaartje is zo ontzettend schattig! Prachtig papier met heerlijke kleurtjes! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief, jouw hertje. Of is het Nina's hertje? Maakt ook niet uit, echt cute is ie. Dat dagboek is heel bijzonder. Geweldig dat je daar alles in opschrijft. Das best een klus, maar voor later zo leuk en waardevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer wat van je te zien! En schattige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach ach, om verliefd op te worden!
    Wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt. En het papier is echt te gek.
    Geeft niks dat je ons verwaarloost hebt hoor, ik kijk vaak even op je blog de oude berichtjes, altijd genoeg inspiratie op te doen hier ;-)
    Ben wel heeeeel benieuwd naar je komende creaties, je schrijft "'s avonds op de bank" dus ik denk dat je veel hebt zitten haken.......nou nou nou, zit ik goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig ! Erg leuk zo'n dagboek !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Errug leuk, die twee posten met die hertjes!!! Ik kan niet wachten om er zelf ook mee aan de gang te gaan.
    Van onze beide meiden hou ik ook een boekje bij. En dat is nu al leuk om terug te lezen!!
    Fijne week.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zó ontzettend schattig!!! Ben dol op hertjes! Prachtig kaartje ♡ en ook het dagboek is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zó ontzettend schattig!!! Ben dol op hertjes! Prachtig kaartje ♡ en ook het dagboek is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Té schetig dat beetje, zoveel zoetigheid dat het haast zeer doet van blijheid :-)
    Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb al die beestjes zien liggen in de winkel, maar ik koop ze dan niet. maar als ik dan weer zie wat jij er mee maakt. Jij kan er altijd goed mee over weg! Wat een schattig kaartje. en super leuk het dagboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het hertje is inderdaad geweldig! Ben er gisteren ook voor gezwicht! Kan niet wachten ermee aan de gang te gaan. Je hebt er onwijs leuke dingen mee gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!